Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel

Oczekiwania sieci handlowych wobec dostawców

  • Autor: Marta Ogonek, Małgorzata Bożym
  • Data: 05-01-2012, 14:11
Podczas sesji handlowej w trakcie IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2011 r. przedstawiciele sieci handlowych najwięcej uwagi poświęcili relacjom między producentami i przetwórcami żywności.
Oczekiwania sieci handlowych wobec dostawców

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według Kazimierza Marsa, prezesa zarządu Tradisu, producenci, aby efektywnie działać na rynku, muszą odpowiedzieć sobie na kilka pytań: W jakiej cenie oraz na półce jakiego sklepu znajdzie się ich produkt? Jak budować cennik, aby dotrzeć wszędzie ze swoim produktem?

- Ta branża musi się konsolidować. Jeżeli chce dyktować warunki, firmy w niej działające muszą się łączyć. Tylko wtedy będą mogły wykorzystać efekt synergii - dodał Kazimierz Mars.

Zdaniem Tomasza Waligórskiego, dyrektora działu zakupów Jeronimo Martins Dystrybucja SA, polskim producentom brakuje strategicznego przywództwa. - Kwestiami priorytetowymi dla tego sektora powinny być elastyczność, dostosowanie się do rynku i oczekiwań konsumentów - podkreślił.

Jak dodał, na sklepowych półkach jest miejsce dla nowych, innowacyjnych produktów.

- Sieć handlowa jest dla nich doskonałym poligonem doświadczalnym, czego przykładem jest nasza współpraca z Mlekovitą - podał Waligórski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!