Oczekiwania sieci handlowych wobec dostawców
- Autor: Marta Ogonek, Małgorzata Bożym
- Data: 05-01-2012, 14:11

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Według Kazimierza Marsa, prezesa zarządu Tradisu, producenci, aby efektywnie działać na rynku, muszą odpowiedzieć sobie na kilka pytań: W jakiej cenie oraz na półce jakiego sklepu znajdzie się ich produkt? Jak budować cennik, aby dotrzeć wszędzie ze swoim produktem?- Ta branża musi się konsolidować. Jeżeli chce dyktować warunki, firmy w niej działające muszą się łączyć. Tylko wtedy będą mogły wykorzystać efekt synergii - dodał Kazimierz Mars.
Zdaniem Tomasza Waligórskiego, dyrektora działu zakupów Jeronimo Martins Dystrybucja SA, polskim producentom brakuje strategicznego przywództwa. - Kwestiami priorytetowymi dla tego sektora powinny być elastyczność, dostosowanie się do rynku i oczekiwań konsumentów - podkreślił.
Jak dodał, na sklepowych półkach jest miejsce dla nowych, innowacyjnych produktów.
- Sieć handlowa jest dla nich doskonałym poligonem doświadczalnym, czego przykładem jest nasza współpraca z Mlekovitą - podał Waligórski.
komentarze (0)