Odpowiedzialny biznes
- Autor: Paulina Mroziak
- Data: 11-04-2013, 09:19

CSR (Corporate Social Responsibility - społeczna odpowiedzialność biznesu) jest coraz bardziej znanym i popularnym sposobem prowadzenia przedsiębiorstwa w naszym kraju. Według raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), pojęcie "społeczna odpowiedzialność biznesu" zna 31 proc. przedstawicieli firm działających w Polsce - szczególnie zaś reprezentujących firmy duże (70 proc. wskazań), powstałe ponad 15 lat temu (52 proc.) oraz prowadzące działania na rynkach zagranicznych (59 proc.). Niewielka część osób deklarujących znajomość pojęcia CSR deklarowała również, że zna przewodniki i standardy regulujące stosowanie zasad CSR w firmie - zaledwie 20 proc. W większości są to osoby reprezentujące firmy duże (52 proc.).
- 2/3 firm, których przedstawiciele deklarują znajomość pojęcia "społecznej odpowiedzialności biznesu", realizuje działania z nią związane. W grupie firm ogólnopolskich zdecydowanie rzadziej są to firmy mikro (56 proc. wskazań) niż pozostałe firmy (ok. 80 proc. wskazań) - wynika z raportu PARP.
komentarze (1)
odpowiedzalny produkt miesny - to oznaczony jako "HALAL FREE" to proponuje producentom.
Odpowiedz