Pomysły są najciekawszą częścią biznesu - historia i strategia marki Wild Grass
- Autor: Paulina Mroziak
- Data: 23-05-2018, 10:45

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Pomysł, aby produkować napoje na bazie herbaty, powstał prawie siedem lat temu na plaży indonezyjskiej wyspy Celebes. Początkowo był jednym z wielu awaryjnych planów na życie pary geografów z warszawskiej Ochoty - Małgorzaty Wujek i Michała Boreckiego, którzy odstąpili od szalonego pomysłu zakupu hotelu na Bali. Z czasem przerodził się w pasję i prężnie działający biznes doskonale wpisujący się w trendy prozdrowotne na rynku spożywczym.
Nie dostrzegając ryzyka
- Początkowo chcieliśmy produkować herbaciane napoje bez cukru, które były wtedy bardzo popularne w Azji, a w Polsce ciężko było dostać inne niesłodzone napoje niż wody - przyznaje Michał Borecki. - Mieliśmy pomysł, aby otworzyć mały zakład produkcyjny, w którym w wielkich czajnikach moglibyśmy parzyć herbaty, butelkować i wysyłać do sklepów. Jednak ten plan nie wypalił ze względów technologicznych i braku skali biznesu. Poszukiwania zakładu, który rozlewałby nasze napoje, też spaliły na panewce - dodaje.
komentarze (0)