Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel

Problemy trzeciego P

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 01-04-2008, 15:48
Price, Product, Promotion - te anglojęzyczne terminy, sprowadzone do skrótu PPP, zna każdy, nawet początkujący adept marketingu. Bez właściwej promocji, która jest nie mniej ważna niż oferowany produkt oraz jego cena, nawet najlepsze polskie specjały nie zdobędą zagranicznych rynków i stałych odbiorców.
Problemy trzeciego P

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Polska, mimo wielu trudności, ma korzystny bilans między importem a eksportem żywności. W ubiegłym roku eksport krajowych artykułów rolnospożywczych wzrósł o ponad 20 procent. Zawdzięczać to można w znacznej mierze skutecznym działaniom reklamowym polskich wytwórców żywności oraz ich organizacji branżowych - przy finansowym wsparciu Unii Europejskiej oraz pomocy polskiej administracji. Nie oznacza to jednak, że wszystko idzie gładko i bez kłopotów.

Unijne fundusze

Dalsza część artykułu (88%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!