Przetwórstwo owocowo-warzywne: Dobre, bo z Polski
- Autor: Magdalena Brzózka
- Data: 27-03-2017, 14:49

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Z badania Open Research zatytułowanego "Patriotyzm konsumencki Polaków?" wynika, że artykuły spożywcze to kategoria, w której polskie pochodzenie jest szczególnie istotne dla rodzimych konsumentów. Zdaniem Honoraty Jarockiej, food and drink analyst z firmy Mintel, pochodzenie jest ważnym atrybutem wpływającym na decyzje zakupowe w kategorii owoców i warzyw. Polscy konsumenci stają się bardziej świadomi, a także dociekliwi i w coraz większym stopniu poszukują zapewnień o bezpieczeństwie i wysokiej jakości produktów. Według danych firmy Mintel, czterech na dziesięciu Polaków mówi o tym, że mają obawy dotyczące bezpieczeństwa owoców i warzyw, które kupują. Konsumenci deklarują również, że lubią i chcą wiedzieć, skąd pochodzą owoce i warzywa. Dodatkowo polscy konsumenci doceniają smak i wartości odżywcze rodzimych, lokalnych produktów i są w stanie zapłacić za takie owoce i warzywa wyższą cenę.
komentarze (0)