Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Owoce i warzywa

Rewolucja na chłodno

  • Autor: Łukasz Stępniak
  • Data: 02-04-2008, 11:37
Tendencje na rynku sprzedaży produktów mrożonych pokazują nie tylko zmiany w nawykach żywieniowych konsumentów, ale także zmiany cywilizacyjne zachodzące w całym polskim społeczeństwie.
Rewolucja na chłodno

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Była druga połowa lat 90. XX wieku. Na polski rynek wchodziły zagraniczne sieci handlowe. Jeden z operatorów, budując ofertę swoich sklepów, popełnił błąd, który wiele go kosztował. Firma koncepcję asortymentową oparła na swoich doświadczeniach z rynków państw Europy Zachodniej. Jednym z najważniejszych elementów marketu był potężny dział z żywnością mrożoną, tak popularną wśród zachodnich konsumentów. Co się okazało? Że chłodziarki stały pełne mrożonych produktów, a nikt ich nie kupował. Sieć musiała zweryfikować założenia, zmniejszyć dział z mrożonkami i dostosować go do potrzeb polskiego konsumenta.

Był to czas, kiedy Polacy właściwie nie znali produktów mrożonych, nie wiedzieli, jak je przyrządzić, brakowało im elementarnej wiedzy na ten temat. Dzisiaj jesteśmy lata świetlne dalej, a i tak polski konsument dopiero się uczy. Wielu zaawansowanych produktów mrożonych nie ma jeszcze na naszym rynku. Ale to kwestia czasu.

Jedyny słuszny kierunek

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • andrzej leper 2008-08-16 17:57:59

    potrzebowałem cen

    Odpowiedz

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!