Rewolucja w recepturach
- Autor: Paulina Mroziak
- Data: 09-12-2014, 10:06

W październiku tego roku firma Frosta - już po raz kolejny - rozpoczęła kampanię reklamową ryb z pieca marki Frosta. Reklamy podkreślają, że produkty Frosta są wytwarzane bez wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów, za to z ryb z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa MSC. Podsumowuje to hasło będące stałym sloganem marki: "100 proc. naturalnego smaku". - Naszym zdaniem można produkować mrożoną żywność bez stosowania wzmacniaczy smaku, barwników czy też aromatów. Wprowadzając politykę "100 proc. naturalnego smaku", pokazaliśmy, że można produkować smaczne produkty, o wyrazistym smaku, nie stosując tych substancji. Produkty zawierające dodatki do żywności są tańsze w produkcji, ale nie smaczniejsze - komentuje Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.
Jak dodaje, od czasu wprowadzenia polityki "100 proc. naturalnego smaku" Frosta odnotowuje wzrost sprzedaży produktów. - Z przeprowadzonych badań wiemy, że konsumenci postrzegają markę Frosta jako naturalną - mówi Paweł Wojciechowski.
komentarze (0)