Słodkie zyski ze słonych łakoci
- Autor: Edyta Kochlewska
- Data: 19-11-2009, 12:47

Wydaje się, że te nadzieje są jak najbardziej realne, jeżeli weźmiemy pod uwagę tendencje z ostatnich dwóch lat. Z danych Nielsena wynika, że zjedliśmy o 15 proc. słonych przekąsek więcej niż na przełomie lat 2007/2008. Z kolei w okresie wrzesień 2006 r. - sierpień 2007 r. MEMRB szacował wartość sprzedaży słonych przekąsek na 1,37 mld zł, a jej wielkość na 70 mln kg w ujęciu ilościowym. Oznacza to skok o 11 mln kg w ciągu dwóch lat w ujęciu ilościowym i o 500 mln zł wartościowo.
Lata 2006-07 były dla producentów przekąsek przełomowe, gdyż zahamowana została wówczas tendencja spadkowa, obserwowana we wcześniejszych latach. Od dwóch lat zaś producenci dodają tylko kolejne liczby do swoich wyników sprzedaży i z przyjemnością obserwują, jak Polacy zozsmakowują się w podgryzaniu paluszków, orzeszków i krakersów.
komentarze (2)
Chipsy są rakotwórcze
Odpowiedz...TAAA NAJLEPIEEJ NIE JEŚĆ NIE ODDYCHAĆ ITP ;)))) WSZYsTKO JEST DLA LUDZI OCZYWIŚCIE Z UMIAREM pozdr LOOK
Odpowiedz