Świąteczne żniwa
- Autor: Weronika Pietrykowska
- Data: 19-11-2009, 10:51

- W ubiegłym roku na sezonowy wzrost sprzedaży słodyczy nałożył się dodatkowo przyrost sprzedaży rok do roku, wyższy, 12-procentowy w kanale supermarketów z uwzględnieniem dyskontów, oraz niższy, 8-procentowy w kanale hipermarketów. Sprzedaż w kanałach tradycyjnych pozo-stawała stablina - mówi Justyna Szczebel, analityk firmy badawczej Nielsen.
W okresie świątecznym częściej niż w innych sezonach sięgamy po bombonierki z pralinami czy pudełka z ciastkami. - To trend odwrotny niż w zachodniej Europie, gdzie bombonierki są popularne cały rok.
Tam w czasie świąt rośnie za to sprzedaż pierników. W Polsce to produkt zdecydowanie całoroczny - mówił niedawno Marek Kretek, dyrektor generalny Lambertz Polska.
komentarze (1)
śliczny
Odpowiedz