Sztuka pakowania
- Autor: Roman Wieczorkiewicz
- Data: 02-01-2013, 15:11
Opakowania żywności mają swoją specyfikę, a ich projektowanie rządzi się oddzielnymi prawami i zasadami. Jako konsumenci jesteśmy coraz bardziej świadomi swoich praw i coraz większą wagę przywiązujemy do estetyki, funkcjonalności opakowania, a także składu produktów, szczególnie tych, które mają bezpośredni wpływ na nasze zdrowie.
- Wyniki statystyk pokazują jednak, że wiedza konsumentów w zakresie prawidłowego znakowania jest wciąż stosunkowo niska. Podczas dokonywania zakupów w sklepach klienci zwracają głównie uwagę na cenę produktu, termin przydatności do spożycia, markę, a także ilość czy objętość.
Część konsumentów poszukuje również informacji na temat zawartości tłuszczu, zawartości cukru, kraju pochodzenia produktu, ilości kalorii, numeru dodatków E - mówi Milena Zielińska, kierownik ds. rozwoju certyfikacji wyrobów TÜV Rheinland Polska.
komentarze (0)