Tradycja w wydaniu convenience
- Autor: Rafał Więckiewicz
- Data: 19-05-2016, 11:08

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Za nami trudny rok 2015. W jaki sposób można go podsumować z perspektywy producentów wędlin?
Sytuacja na rynku wędlin nie była łatwa, gdyż większość segmentów - mimo że nieznacznie - traciła udziały rynkowe. Jedynym segmentem, który przyciągnął nowych nabywców rok do roku, były kabanosy. Co ciekawe, mimo pewnych trendów spadkowych większości kategorii, produkty Zakładów Mięsnych Henryk Kania zanotowały wzrosty sprzedaży i to niejednokrotnie dwucyfrowe. W przypadku kabanosów, wzrost ten z kolei był prawie czterokrotnie szybszy niż wzrost całej kategorii. Produkty pod markami Henryk Kania i Henryk Kania Maestro trafiły do blisko 7,5 miliona gospodarstw domowych, czyli do 55 proc. polskich domów. To więcej o ok. miliona rodzin w stosunku do poprzedniego roku. Dla nas więc rok 2015 był bardzo udany, czego dowodem było również przekroczenie, po raz pierwszy w historii firmy, przychodów na poziomie 1 miliarda złotych.
komentarze (0)