Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Mięso

Tradycja w wydaniu convenience

  • Autor: Rafał Więckiewicz
  • Data: 19-05-2016, 11:08
O rynku wędlin z Dominiką Rąbą, członkiem zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A., rozmawia Rafał Więckiewicz.
Tradycja w wydaniu convenience

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Za nami trudny rok 2015. W jaki sposób można go podsumować z perspektywy producentów wędlin?

Sytuacja na rynku wędlin nie była łatwa, gdyż większość segmentów - mimo że nieznacznie - traciła udziały rynkowe. Jedynym segmentem, który przyciągnął nowych nabywców rok do roku, były kabanosy. Co ciekawe, mimo pewnych trendów spadkowych większości kategorii, produkty Zakładów Mięsnych Henryk Kania zanotowały wzrosty sprzedaży i to niejednokrotnie dwucyfrowe. W przypadku kabanosów, wzrost ten z kolei był prawie czterokrotnie szybszy niż wzrost całej kategorii. Produkty pod markami Henryk Kania i Henryk Kania Maestro trafiły do blisko 7,5 miliona gospodarstw domowych, czyli do 55 proc. polskich domów. To więcej o ok. miliona rodzin w stosunku do poprzedniego roku. Dla nas więc rok 2015 był bardzo udany, czego dowodem było również przekroczenie, po raz pierwszy w historii firmy, przychodów na poziomie 1 miliarda złotych.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!