Twarda sieć oplata Polskę
- Autor: Marta Ogonek
- Data: 15-03-2012, 14:01

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Rośnie liczba partnerskich ofert współpracy, które stawiają przede wszystkim na niezależność detalistów. Sieci takie jak Odido czy abc przyłączają kilkaset sklepów rocznie i należą do najszybciej rozwijających się pod względem ilościowym. Na potrzeby właścicieli sklepów, którzy nie chcą ściśle wiązać współpracy w ramach jednolitych systemów, odpowiedział też Tradis, wprowadzając na rynek we wrześniu ub.r., jeszcze pod wodzą Emperii, partnerską sieć Minutka. Na koniec 2011 roku zrzeszała już ponad 100 placówek.Z drugiej strony kupcy dostrzegają zalety pełnej franczyzy, która w dłuższej perspektywie daje im więcej korzyści. Operatorzy i hurtownicy coraz chętniej zacieśniają zasady współpracy.
Zdaniem ekspertów z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, możemy już mówić o trendzie, zwłaszcza wśród sieci kontrolowanych przez operatorów, którzy tworzą lub zamierzają tworzyć sieci o zasięgu ogólnopolskim. Na razie podmiotów działających w całości na zasadzie klasycznej franczyzy jest tylko kilkanaście.
komentarze (1)
Twarda sieć oplata Polskę: BIEDRONKA
Odpowiedz