Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Słodycze i przekąski

Walka o podniebienia lodożerców

  • Autor: Barbara Woźniak
  • Data: 06-07-2016, 10:41
Ubiegłoroczny sezon na rynku lodów i deserów mrożonych był bardzo udany, ale czy tak samo będzie w tym roku? Wydaje się, że tak, bo producenci szykują się na ostry pojedynek o podniebienia lodożerców.
Walka o podniebienia lodożerców

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Ubiegły sezon był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom, a Polacy chętnie chłodzili się zimnymi deserami i najczęściej sięgali po lody śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, a także owocowe.

- Ubiegłoroczne lato sprzyjało rotacji lodów, a podczas jego najgorętszych dni fabryka lodów Nestle Schöller w Namysłowie produkowała nawet 300 000 lodów na patyku dziennie. Polacy najchętniej sięgają po lody śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, a także owocowe. W zeszłym roku dużą popularnością cieszyły się lody na patyku - mówi Witold Michalik, szef Dywizji Lodów Nestle Polska.

W 2015 roku Nestle, czwarty na polskim rynku producent lodów, oferujący 97 rodzajów, zanotowała wzrost sprzedaży lodów o 23 proc. wobec 2014 roku.

Nadchodzące trendy na rynku lodów

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!