Walka o podniebienia lodożerców
- Autor: Barbara Woźniak
- Data: 06-07-2016, 10:41

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Ubiegły sezon był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom, a Polacy chętnie chłodzili się zimnymi deserami i najczęściej sięgali po lody śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, a także owocowe.
- Ubiegłoroczne lato sprzyjało rotacji lodów, a podczas jego najgorętszych dni fabryka lodów Nestle Schöller w Namysłowie produkowała nawet 300 000 lodów na patyku dziennie. Polacy najchętniej sięgają po lody śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, a także owocowe. W zeszłym roku dużą popularnością cieszyły się lody na patyku - mówi Witold Michalik, szef Dywizji Lodów Nestle Polska.
W 2015 roku Nestle, czwarty na polskim rynku producent lodów, oferujący 97 rodzajów, zanotowała wzrost sprzedaży lodów o 23 proc. wobec 2014 roku.
Nadchodzące trendy na rynku lodów
komentarze (0)