Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Napoje

Wojna o cukier w napojach

  • Autor: Weronika Pietrykowska
  • Data: 19-11-2009, 10:48
Maspex zarzuca swemu konkurentowi nierzetelność, nieuczciwość i dyskredytowanie marki Caprio. - Edukujemy społeczeństwo - odpiera zarzuty Agros Nova. Sprawa jest w sądzie. To efekt emisji jednej z pierwszych na polskim rynku reklamy porównującej konkurujące napoje.
Wojna o cukier w napojach

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Agros Nova i Maspex to na polskim rynku wiodący, obok Horteksu, producenci soków, nektarów i napojów niegazowanych. A że Polacy stali się bardziej wrażliwi na hasło "zdrowe", firmy zaczęły z tego korzystać. Powszechne już się stało informowanie na sokach o niedodawaniu cukru. Agros Nova, która go zapoczątkowała, zapewnia, że właśnie dzięki wprowadzeniu soków "bez dodatku cukru" zwiększyła czterokrotnie udziały w rynku.

Dlatego firmy postanowiły pójść tym tropem. Maspex jako pierwszy rozszerzył ofertę produktów "bez dodatku cukru" o napój Caprio. Zaraz po nim pojawił się też napój Minerado firmy Agros Nova. Jednak, jak postanowiła wykazać Agros Nova, skład tych napojów jest różny. We wrześniu pojawiła się reklama porównawcza tych produktów.

Co oznacza "bez dodatku cukru"?

Dalsza część artykułu (90%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (8)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Zatroskany-Normalny 2009-11-24 06:24:54

    Maspex zachowuje się i postępuje w sposób CWANIACKI ciekawe czy szefowie Maspexu słodzą swoim dzieciom –SŁODZIKAMI Dlaczego sąd stanął w obronie kłamstwa i cwaniactwa. Rzecz trzeba nazywać po imieniu jest słodzone SŁODZIKIEM dla kogo jest to niezrozumiałe. Widać że Polskę ogarnęła fala cwaniactwa i kolesiostwa prawo nie dla wszystkich jest równe. Inny producent za taki przekręt i utajnienie miałby wstrzymaną produkcje a towar zdejmował by z półek o przekręcie pisały by wszystkie gazety. KIEDY W TEJ POLSCE BENDZIE NORMALNIE RÓWNO -UCZCIWIE

    Odpowiedz
  • M.J. 2009-11-27 19:37:25

    Jezeli Maspex stracil tyle udzialow, to nic dziwnego ze sie burzy :D Agros podjal swietna decyzje, zapoczatkowal cos konkretnego dla kosnumentow, dla ich zdrowia, na co zadufany Maspex nie wpadl albo nie mial odwagi - mam nadzieje, ze bezsprzeczna jest tutaj slusznosc Agrosu :)

    Odpowiedz
  • Mika 2009-11-29 16:28:22

    Dla mnie, jak zapewne dla większości konsumentów określenie \"bez dodatku cukru\" oznacza brak jakichkolwiek substancji słodzących. Cukier jest zły, a słodziki jeszcze gorsze. Brawo dla Agrosu za zwrócenie uwagi na reklamy, które wprowadzają konsumentów w błąd wykorzystując trend do zdrowego odżywiania.

    Odpowiedz
  • jaro74 2009-12-04 12:10:01

    Sąd wstrzymał emisję reklamy. Taki stan żeczy potrwa zapewwne kilka miesięcy. A czy po roztrzygnięciu sporu sąd wstrzyma też na kilka miesięcy emisjęnowej reklamy drugiej strony konfliktu? Może o to chodziło? Oskarżyć konkurenta o nieuczciwość i żądać wstrzymania jego reklam !!

    Odpowiedz
  • martin76 2009-12-09 23:11:08

    \"HorteKSu\"...\"MaspeKSu\"...Wstyd Pani Weroniko..

    Odpowiedz

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!