Wszystko w jednym opakowaniu
- Autor: Magdalena Brzózka, Łukasz Rawa
- Data: 28-10-2015, 19:56

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Według danych firmy Euromonitor International wartość rynku żywności pakowanej w Polsce to prawie 62 mld zł. Największym segmentem tego rynku jest nabiał (15,9 mld zł), wyroby piekarnicze (11,7 mld zł), czy słodycze (8,9 mld zł). Analitycy dodają, że rynek żywności pakowanej notuje i będzie notował dalsze wzrosty, a ich tempo będzie dość stabilne. Wynika to ze zmiany nawyków konsumenckich i stylu życia konsumentów w Polsce i na świecie, a także zmian demograficznych. Polacy, szczególnie w dużych miastach, są zapracowani i żyją w biegu, oczekują wygody, bezpieczeństwa, mniejszych porcji lub produktów, których opakowania można łatwo zamknąć, aby skonsumować później.
komentarze (0)