Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel

Wszystko w jednym opakowaniu

  • Autor: Magdalena Brzózka, Łukasz Rawa
  • Data: 28-10-2015, 19:56
Lista oczekiwań konsumentów względem opakowań do żywności jest imponująca. Jakie powinno być opakowanie przyszłości? Ekologiczne, inteligentne, atrakcyjne wizualnie, bezpieczne, wygodne, a do tego innowacyjne, przemawiające do wszystkich zmysłów i po prostu funkcjonalne, nowoczesne i oryginalne. Przed handlem, producentami żywności i opakowań więc duuużo pracy!
Wszystko w jednym opakowaniu

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według danych firmy Euromonitor International wartość rynku żywności pakowanej w Polsce to prawie 62 mld zł. Największym segmentem tego rynku jest nabiał (15,9 mld zł), wyroby piekarnicze (11,7 mld zł), czy słodycze (8,9 mld zł). Analitycy dodają, że rynek żywności pakowanej notuje i będzie notował dalsze wzrosty, a ich tempo będzie dość stabilne. Wynika to ze zmiany nawyków konsumenckich i stylu życia konsumentów w Polsce i na świecie, a także zmian demograficznych. Polacy, szczególnie w dużych miastach, są zapracowani i żyją w biegu, oczekują wygody, bezpieczeństwa, mniejszych porcji lub produktów, których opakowania można łatwo zamknąć, aby skonsumować później.

Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!