Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biznes i technologie

Wybrać to, co dobre

  • Autor: Magdalena Brzózka
  • Data: 06-12-2010, 14:22
Rozmowa z Anitą Szczykutowicz, dyrektor Biura Ministra w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Wybrać to, co dobre

- Jaki jest cel programu Poznaj Dobrą Żywność? Co Ministerstwo chce przez propagowanie go osiągnąć?

- Głównym celem programu Poznaj Dobrą Żywność jest promocja żywności wysokiej jakości, która jest potwierdzona certyfikatem. Poprzez nasze działania pomagamy konsumentom w dokonaniu świadomego wyboru produktów żywnościowych, staramy się także podnieść ich zaufanie do produktów wytwarzanych masowo, które jednak charakteryzują się wysoką i stabilną jakością. Przy okazji promujemy też zdrowy styl życia. Natomiast przedsiębiorców, którzy uczestniczą bądź zamierzają uczestniczyć w programie Poznaj Dobrą Żywność, zachęcamy do wytwarzania dobrych i zdrowych produktów oraz przekonujemy do tego, że warto inwestować w jakość.

- W którym kierunku ten program będzie ewoluował? Na czym skupione są tegoroczne działania i na czym będzie oparty program w kolejnych latach?

- Tegoroczne działania ukierunkowane były na to, aby konsumenci wybierali polskie produkty, i prowadzone były pod hasłem "Żyj smacznie i zdrowo".

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (8)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • obcy 2011-01-27 12:41:51

    PANI ANITO BRAWO ZA GRUNEN WOCHE TO BYL PRAWDZIWY MAJSTERSZTYK TAK DALEJ A WSZYSCY PRZYSTĄPIĄ DO PROGRAMU PDŻ TAK TRZYMAĆ

    Odpowiedz
  • Prada 2011-02-12 20:36:32

    Pitu Pitu... Z pieniędzy budżetowych takie jaja...Coś chyba nie tak - skoro wszyscy płacimy podatki a znak PDŻ finansuje się z budżetu...? Dlaczego z moich pieniędzy promocję ma tylko kila firm???

    Odpowiedz
  • Obserwator 2011-02-15 11:25:00

    Ty OBCY - to chyba sama Anita napisała sobie komentarz -pochwałę za promocję na GRUNEN WOCHE. Czy Państwo zauważyliście jak księżniczka Anita sprytnie wyłgała się od odpowiedzi jaki jest budżet na PDŻ ? \"Księżniczka\" bo na dworze księciunia Marka to ona dzieli i rządzi pieniędzmi na promocję znaku. Jej pieszczochy leżą na wycieraczce skomląc o przyznanie środków a ona decyduje komu da a komu nie da według własnego kaprysu. Jaki to budżet , można się jedynie domyśleć po rozmachu gali w Hiltonie na 1000 osób z Marylą w roli głównej. Pieniądze na promocje trwonione są na prawo i lewo bez żadnej kontroli.

    Odpowiedz
  • Prada 2011-02-22 19:19:22

    @Obserwator: Co ma dziewczyna robić, no...? Nuda w tym ministerstwie... Korzysta póki może :-) A dużo im nie zostało..

    Odpowiedz
  • stefan ze wsi 2011-03-05 11:37:20

    O tym czy żywność jest dobra i zdrowa lepiej wiedzą gospodynie domowe. Oczywiście wstępna weryfikacja powinna nastąpić w laboratoriach. Warto zapoznać się ze składem komisji decydującej o tym kto zdobędzie znak PDZ. Odnoszę wrażenie,że większość tych panów z Komisji ostatni raz była na zakupach w PRL-u. Pani Anitka jest osoba bardzo miła i kto jest dla niej miły to o niim nie zapomina. Warto jednmak aby w Ministerstwie Rolnictwa na tak odpowiedzialnym stanowisku zatrudnic specjalistę od marketingu międzynarodowego, która pomoze autentycznie polskim producentom zywniości wiecej sprzedać w kraju i za granicą. Natomiast każdy kto był na Grune Woche wie, ze to jest miejsce na dokarmianie Berlińczyków i tam juz zbyt wiele w promocji się nie zrobi.Tu trzeba uczyć się od Niemców, Chińczyków, Holendrów, Dunczyków Reasumujac : p.Anitka jest osoba niekompetentną Minister Rolnictwa przygotowujac formalnie konkurs na to stanowisko(pani Anitka już je nieformalnie zajmowała) ustalił dla niej kryteria jak dla szefa marketingu w gminie Siemiatycze. Ale w Ministerstwie formalna znajomość języka rosyjskiego i nawet doktorat z oprysków wiosennych to trochę jednak pewnie za mało...

    Odpowiedz

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!