Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel

Wywiad z prezesem E.Leclerc Polska: Klienci nie zaakceptują dużych podwyżek cen

  • Autor: Łukasz Stępniak
  • Data: 06-12-2010, 13:22
Na temat trudnego wyjścia branży handlowej z "kryzysu", polskiego konsumenta, a także zagrożeń i wyzwań, jakie stoją przed operatorami handlowymi w Polsce z Jean-Philippe Magré, prezesem zarządu E.Leclerc Polska, rozmawiał Łukasz Stępniak.
Wywiad z prezesem E.Leclerc Polska: Klienci nie zaakceptują dużych podwyżek cen
Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Okazało się, że obecny rok nie przyniósł oczekiwanej przez wiele osób poprawy i jest dużo gorszy dla handlu niż rok 2009. Dlaczego?

- Pytanie o źródło problemów jest zawsze najtrudniejsze. Na obecną sytuację mają wpływ problemy ze słabym popytem, który jest efektem kilku czynników, m.in. tego, że ludzie mniej zarabiają, boją się o swoją przyszłość, obawiają się bezrobocia, a tym samym ograniczają wydatki.

Poza tym banki są obecnie o wiele bardziej ostrożne w udzielaniu kredytów niż w ostatnich latach, obserwujemy, że liczba odrzuconych podań o kredyty rośnie. Kiedy taka sytuacja ma miejsce, klienci rezygnują z kupna.

W całej sytuacji swój udział mają także sieci handlowe, które ze względu na przewidywaną trudną sytuację w gospodarce i mniejszy popyt skupiają się na promocji tańszych produktów, a tym samym powodują, że sami klienci nie są zainteresowani kupowaniem droższych towarów.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Mirosław 2010-12-12 19:42:34

    PANIE PREMIERZE DONALDZIE TUSK - GDZIE TA ZIELONA WYSPA PYTAM ?????

    Odpowiedz
  • kpt. 2011-03-03 12:25:25

    dziwie sie ze takie duze firmy handlowe kieruja sie brakiem zdrowego rozsadku i kuglarskimi sztuczkami,klient z pelnym portfelem zachowuje sie jak panisko i wtedy latwo przez promocje podpuscic go jaki to jest madry i sprytny,ale jak w portfelu puchy,a wbrzuchu burczy to cojest wazne -asortyment,opakowanie,polka itp,czy dobry towar w normalnej cenie,dania gotowe ,czy czy surowce do gotowania itd itd..bieda szybko prowadzi do rozumu i nie ulega manipulacji,chyba ze politycznej,

    Odpowiedz

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!