Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Napoje

Wywiad z prezesem Herbapolu: Chcemy stworzyć silną, polską grupę spożywczą

  • Autor: Weronika Kreczko
  • Data: 18-02-2011, 12:41
Na temat rozwoju Herbapolu, inwestycji w nowe kategorie oraz planów powiększenia działalności z Romanem Górnym, prezesem tej liczącej przeszło 60 lat polskiej spółki rozmawia Weronika Kreczko.
Wywiad z prezesem Herbapolu: Chcemy stworzyć silną, polską grupę spożywczą

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Herbapol do tej pory kojarzył się głównie z herbatkami ziołowymi i syropami. Tymczasem ostatnio firma zabłysła w nowej kategorii - napojów energetyzujących. Państwa napój Green Up w ciągu ostatniego roku zwiększył swoją sprzedaż trzykrotnie…

- Faktycznie, wzrost sprzedaży jest spory, ale wynika de facto z tego, że produkt ten zaczęliśmy sprzedawać w połowie ubiegłego roku, na przełomie maja i czerwca. Kategoria energetyków już wcześniej była bardzo atrakcyjna dla konsumentów, a mimo to podjęliśmy duże wyzwanie, żeby ją jeszcze urozmaicić, wzbogacić. Sukcesem jest m.in. to, że w ciągu roku udało się nam osiągnąć czwartą pozycję na rynku. Nasze udziały sięgają obecnie 3 proc. Kolejny gracz, czyli Coca-Cola, ma w nim ponad 5 proc. Na czele pozostają Tiger i Red Bull.

Dalsza część artykułu (93%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Strategia HW 2012-02-24 11:10:04

    Czyli reagowanie w obliczu rosnącej presji firm międzynarodowych i sieci detalicznych. Ale ciekawe, jak się ma przejęcie Bio Active do integracji wokół brandu Herbapol? Mimo szumnych zapowiedzi, innowacje na rynku herbaty pojawiły się z opóźnieniem. A przecież jest spore pole do popisu. Multinationals (Unilever) oszczędzają, a ich przekaz reklamowy to znowu globalne koncepcje nie uwzględniajace lokalnej specyfiki (Lipton).

    Odpowiedz

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!