Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel

Wyzwanie dla h@ndlu

  • Autor: Małgorzata Bożym
  • Data: 28-02-2013, 14:06
Eksperci rynku potwierdzają, że od handlu internetowego nie ma ucieczki. Uruchomienie tej formy sprzedaży w dużych sieciach handlowych to tylko kwestia czasu. Niestety, dobry e-sklep spożywczy to poważna inwestycja i duże wyzwanie operacyjne.
Wyzwanie dla h@ndlu

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Ostatnie badania firmy doradczej OC&C Strategy Consultants pokazują, że sprzedaż przez internet staje się dziś koniecznością i warunkiem wzrostu dla firm detalicznych na całym świecie. Analitycy OC&C wskazują, że wzrost roli zakupów internetowych w handlu detalicznym wynika ze znacznego zmniejszenia wielu odwiecznych barier. Klienci europejskich sklepów internetowych znacznie rzadziej niż 5 lat temu narzekają na zbyt wysokie koszty dostawy (tak twierdzi 25 proc. z nich wobec 34 proc. 5 lat wcześniej), niezbyt bezpieczne formy płatności (5 proc. wobec 21 proc.), brak karty kredytowej (7 proc. wobec 16 proc.), czy też niepewność dotyczącą gwarancji (6 proc. wobec 14 proc.). Polski rynek e-commerce jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się w całej Europie. Według badań Centre for Retail, obroty rodzimego handlu internetowego w ubiegłym roku ocenione zostały na kwotę 22,9 mld złotych.

Ile na e-zakupy?

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!