Popcorn - przekąska doskonała na specjalne okazje
Na zainteresowanie konsumentów, tego typu przekąskami, duży wpływ ma okazyjność. Popcorn towarzyszy konsumentom najczęściej podczas oglądania ważnych wydarzeń sportowych lub jako przekąska podczas oglądania filmów. W okresie ostatnich dwunastu miesięcy na polskim rynku sprzedano blisko 38 mln opakowań tej chrupiącej przekąski, czyli statystycznie każdy Polak zakupił paczkę popcornu. Rynkowym bestsellerem, który skradł podniebienia Polaków jest klasyczny popcorn solony, a ten produkowany przez Bakalland jest niekwestionowanym liderem całego rynku.
Jak sprzedawać bakalie przekąskowe?
Bakalie to doskonałe produkty impulsowe, które warto włączyć do oferty bez względu na wielkość czy lokalizację punktu handlowego. Warto pamiętać, że konsument wybierając przekąski preferuje marki znane i lubiane, które zapewniają mu powtarzalną jakość i smak. Bakalland jako lider rynku zapewnia nie tylko unikalną ofertę przekąskową, ale również fachowe doradztwo w zakresie ekspozycji, promocji wspierając swoją wiedzą zarówno duże sieci handlowe, ale również mniejszych Detalistów. Przekąski można eksponować w różnych strefach, tak aby zainteresować nimi konsumenta - od półki przekąskowej, przez warzywa i owoce, aż po strefę impulsową, czyli miejsce kas. Poza cross lokalizacją, w której produkty umieszczane są na clip stripach, można również eksponować je na dedykowanych standach, które znajdują się w strefach promocyjnych. Dzięki temu bakalie mogą pojawiać się np. w miejscach sprzedaży słodkich przekąsek i napojów, jako zdrowa alternatywa dla słodyczy.
