Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

4health: Mamy w zanadrzu batony, których nikt jeszcze nie wyprodukował

- Chcemy stworzyć mieszanki surowców, które będą się wyróżniać smakiem i będą się kojarzyć z naszą marką - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca marki 4health.

4health: Mamy w zanadrzu batony, których nikt jeszcze nie wyprodukował
Batony 4health są już dostępne m.in. w sieci Auchan, fot. facebook/forhealthmusthave

Marcin Karaszkiewicz przekonuje, że marka 4health, pomimo operowania w kategorii cenowej batonów do 2,50 zł, chce stawiać na ciekawe i oryginalne połączenia smakowe.

- To nie ma być kolejny baton musli o smaku orzechowym czy żurawiny, czy kokosowy w polewie czekoladowej. Rynek wygląda dziś tak, że ktoś wypuszcza produkt, a konkurencja robi to samo, tyle że tańsze i w gorszej jakości. W przypadku naszych batonów bezpośrednia konkurencja to produkty dużo droższe - dodaje.

Batony 4health powstają w Polsce, natomiast musli będzie produkowane w Czechach.

- Wszystko realizujemy poprzez outsourcing. Jeżeli w przeciągu najbliższych lat nasze plany sprzedażowe będą takie jak zakładamy, to kolejnym etapem będzie postawienie linii produkcyjnej. Pytanie czy jest sens, bo linię można postawić tylko na batony, musli albo na herbatniki. Nie ma jednej uniwersalnej linii, która robi wszystko. Pytanie czy iść tą drogą czy lepiej korzystać z wynajmowania linii produkcyjnych - zaznacza.

Karaszkiewicz dodaje, że wszystkie koszty związane z wprowadzeniem marki 4health na rynek ponosi z własnych środków.

- Dlatego na razie wprowadzamy dwa batony i dwa rodzaje musli. To są nasze prywatne środki, więc musimy robić to krok po kroku, chociaż nie ukrywam, że wszystko postawiliśmy na jedną kartę. Stawiamy przede wszystkim działania promocyjne w punktach sprzedaży: plakaty, degustacje, akcje cenowe, gazetki. Mamy pewną strategię działania, tyle że w naszym przypadku wszystko odbywa się trzy razy szybciej niż standardowo. Wiem, że gdyby to był produkt, którego rynek nie potrzebuje to nie udałoby nam się tyle zrobić w tak krótkim czasie - podsumował.

4health to nowa marka na polskim rynku żywności prozdrowotnej. W asortymencie znajdują się obecnie dwa batony na bazie orzechów o smaku pistacji z gorzką czekoladą oraz migdała z miodem, a także musli o smaku jagody z maliną i nasionami chia oraz czekolady z orzechami i chia. Batony w kategorii cenowej 1,99-2,49 zł trafiły do sprzedaży w sieciach: Rossmann, Hebe, Żabka, Superpharm, Stokrotka, Tesco i Auchan oraz placówkach Poczty Polskiej. Musli w cenie ok. 8 zł trafi do dystrybucji na początku 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

4health RSS ALERT    /    Marcin Karaszkiewicz RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    musli RSS ALERT    /    nowości produktowe RSS ALERT    /    przekąski 2017 RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!