Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

4health: Młodzi konsumenci poszukują smacznego produktu o ciekawym wizerunku

- Kategoria 18+ to najbardziej świadomi konsumenci. Osoby w tym wieku idą za modą, a w Polsce moda na batony dopiero się zaczyna. Szukają produktu smacznego i o ciekawym wizerunku - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca 4health, nowej marki na rynku żywności.

4health: Młodzi konsumenci poszukują smacznego produktu o ciekawym wizerunku
fot. mat. pras.

Marcin Karaszkiewicz przekonuje, że grupa docelowa konsumentów batonów 4health jest bardzo szeroka.

- To produkt dla każdego, kto ma zęby. Tak naprawdę grupa docelowa jest bardzo szeroka, zaczynając od dzieciaków w wieku 13-15 lat, które szukają czegoś ładnego i fajnego, kończąc na osobach dorosłych w wieku 45-50 lat, choć górnej granicy w zasadzie nie ma - dodał.

Właściciel firmy MCP Group przypomina, że jako konsumenci w pierwszej kolejności kupujemy opakowanie.

- Musimy najpierw zobaczyć produkt na półce, przeczytać skład i cenę oraz sprawdzić smak po wyjściu ze sklepu. Jeśli konsumentowi zasmakuje nasz baton to po niego wróci, ale żeby tak się stało musi utkwić mu w głowie opakowanie, żeby wiedział po co ma wrócić. Dlatego postawiliśmy na bardzo nowoczesne opakowania, których nie da się pomylić z jakimkolwiek innym produktem. Mamy swojego grafika, który jest z nami od początku i będzie do końca. Jest to osoba, która czuje nas, czuje produkt i wie czego od niego oczekujemy - dodał.

Karaszkiewicz dodaje, że do końca 2017 roku marka 4health chce wprowadzić na rynek sześć indeksów batonów i cztery musli.

- Do końca roku zamykamy temat musli, z którym chcemy wystartować od stycznia 2017. Równolegle rozpoczynamy prace nad kolejnymi czterema batonami i dwoma rodzajami musli. Mamy już pewną koncepcję dotyczącą ich smaku i składu. W planach mamy np. baton o smaku orzecha z czekoladą i chili albo orzech laskowy i kokos plus mleczna czekolada. Z bardziej egzotycznych myślimy np. o miksie orzechów z dynią i słonecznikiem. Tego nie ma obecnie na rynku. Ludzie kupują prażone orzechy, dynię, pistacje, migdały albo orzechy laskowe w woreczku w polewie czekoladowej. Do tej pory nikt nie wpadł na to żeby zrobić z tych składników batony - pyta.

4health to nowa marka na polskim rynku żywności prozdrowotnej. W asortymencie znajdują się obecnie dwa batony na bazie orzechów o smaku pistacji z gorzką czekoladą oraz migdała z miodem, a także musli o smaku jagody z maliną i nasionami chia oraz czekolady z orzechami i chia. Batony w kategorii cenowej 1,99-2,49 zł do końca roku trafią do sprzedaży w sieciach: Rossmann, Hebe, Superpharm, Stokrotka, Tesco i Auchan. Musli w cenie ok. 8 zł trafi do dystrybucji na początku 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

4health RSS ALERT    /    Marcin Karaszkiewicz RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    MCP Group RSS ALERT    /    musli RSS ALERT    /    konsument RSS ALERT    /    millenialsi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!