Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

4health: Opracowanie całego produktu zajęło nam cztery miesiące

- Pierwotnie planowaliśmy rozpocząć produkcję opakowań na początku 2017 roku. Nieoczekiwana zmiana sytuacji spowodowała, że wystartowaliśmy z projektem na początku czerwca. Nie mieliśmy wówczas marki, grafiki ani logo. Tymczasem już 30 września pierwsza dostawa batonów wjechała do naszego magazynu - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca 4health, nowej marki na rynku żywności.

4health: Opracowanie całego produktu zajęło nam cztery miesiące
fot. Facebook.com/Forhealth.musthave

Producentem batonów 4health jest obecna na rynku od 2001 roku firma MCP Group.

- Wystartowaliśmy jako agencja marketingowa z dużym naciskiem na promowanie produktów naszych klientów pod kątem public relations, ATL i BTL. Mocno weszliśmy zwłaszcza w eventy wizerunkowe, sprzedażowe i promocyjne. Wśród naszych klientów były firmy nie tylko z branży spożywczej, ale i tekstylnej. Mamy spore doświadczenie w marketingu i tworzeniu wizerunku produktu. Kiedy na rynku pojawił się kryzys i nasi klienci zaczęli ścinać wydatki na działania marketingowe, stwierdziliśmy, że trzeba pójść w innym kierunku. Dlatego zacząłem zajmować się importem, dystrybucją i handlem - mówi Karaszkiewicz.

W ten sposób MCP Group wyspecjalizowało się w dystrybucji żywności, przede wszystkim prozdrowotnej.

- Biorąc pod uwagę to, czego udało nam się dokonać w Polsce z markami z importu, stwierdziliśmy, że czas najwyższy wystartować z własną marką. Znamy rynek, struktury, kupców w sieciach. Poza tym w przypadku cudzej marki zawsze istnieje ryzyko, że producent wymyśli coś, co nie będzie nam odpowiadać. Jeden z naszych głównych kontrahentów próbował trzeci raz w ciągu roku podnieść nam ceny. Różnica w stosunku do pierwotnej stawki sięgała już 30 procent. Postawiliśmy się, więc producent zmienił dystrybutora - przyznał.

Karaszkiewicz dodaje, że w trudnej sytuacji firma postawiła na ucieczkę do przodu i przyspieszenie prac nad projektem 4health.

- Planowaliśmy rozpocząć produkcję opakowań na początku 2017 roku. Tymczasem na początku czerwca wystartowaliśmy z projektem nie mając marki, grafiki ani logo, a już 30 września pierwsza dostawa wjechała do naszego magazynu - dodał.

4health to nowa marka na polskim rynku żywności prozdrowotnej. W asortymencie znajdują się obecnie dwa batony na bazie orzechów o smaku pistacji z gorzką czekoladą oraz migdała z miodem, a także musli o smaku jagody z maliną i nasionami chia oraz czekolady z orzechami i chia. Batony w kategorii cenowej 1,99-2,49 zł do końca roku trafią do sprzedaży w sieciach: Rossmann, Hebe, Superpharm, Stokrotka, Tesco i Auchan. Musli w cenie ok. 8 zł trafi do dystrybucji na początku 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

4health RSS ALERT    /    Marcin Karaszkiewicz RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    MCP Group RSS ALERT    /    żywność prozdrowotna RSS ALERT    /    nowości produktowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!