Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

4health: Stworzyliśmy produkt, którego nie ma obecnie na rynku

- Bazując na doświadczeniu i znajomości branży stworzyliśmy produkt, dla którego de facto nie ma obecnie bezpośredniej konkurencji na rynku. Stawiamy na jakość i największą zawartość orzechów i migdałów w naszej kategorii cenowej - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca 4health, nowej marki na rynku żywności.

4health: Stworzyliśmy produkt, którego nie ma obecnie na rynku
fot. Facebook.com/Forhealth.musthave

Jak mówi Marcin Karaszkiewicz liderzy rynku batonów w Polsce: Bakalland i Oshee stawiają obecnie na batony musli z dodatkiem syntetycznych witamin, magnezu i "mnóstwa innych substancji". 4health jako nowy gracz na rynku chce postawić w większym stopniu na naturalne składniki.

- W pierwszej kolejności musimy przyzwyczaić konsumenta do tego, że kupując produkt 4health otrzyma najwyższą jakość. Baton z pistacją składa się w 57 proc. z orzechów, z czego sama pistacja stanowi 10 proc. W migdale z miodem mamy 64 proc. orzechów, w tym 15 proc. samego migdała - dodaje.

Karaszkiewicz zaznacza, że pomimo wyższej zawartości orzechów niż w porównywalnych produktach, batony 4health mają pozostać produktem impulsowym.

- Nasz przedział cenowy to od 1,99 do 2,49 zł, w zależności od sieci. W przypadku stacji benzynowych oraz drogerii takich, jak Rossmann, Hebe czy Superpharm będzie to bliżej górnej granicy, ale już w Tesco i Auchanie bazujemy w okolicach 2 zł. Staramy się tworzyć nasze produkty w pułapie ceny psychologicznej, która w przypadku produktów impulsowych waha się w przedziale 2-2,50 zł w zależności od punktu sprzedaży.

Twórcy 4health w ramach przygotowań do wejścia na rynek przeprowadzili eksperyment. Kupili wszystkie dostępne na rynku batony z orzechami w przedziale cenowym do 2,50 zł i przeanalizowali ich skład.

- Okazuje się, że większość zawiera ok. 20-30 proc. orzechów, ale są też batony z orzeszkami pini po 3,50 zł gdzie orzeszka jest tylko 2 proc., bo tyle musi być żeby producent mógł umieścić ten składnik na opakowaniu. Oczywiście, na rynku mamy również produkty, w których znajdziemy 80 proc. pistacji czy 70-proc. migdała, ale to już jest inna półka cenowa, od 5-6 zł wzwyż. Natomiast my skupiamy się na przedziale impulsowym, który klient wybiera instynktownie patrząc przede wszystkim na cenę - dodaje.

4health to nowa marka na polskim rynku żywności prozdrowotnej. W asortymencie znajdują się obecnie dwa batony na bazie orzechów o smaku pistacji z gorzką czekoladą oraz migdała z miodem, a także musli o smaku jagody z maliną i nasionami chia oraz czekolady z orzechami i chia. Batony w kategorii cenowej 1,99-2,49 zł do końca roku trafią do sprzedaży w sieciach: Rossmann, Hebe, Superpharm, Stokrotka, Tesco i Auchan. Musli w cenie ok. 8 zł trafi do dystrybucji na początku 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

4health RSS ALERT    /    Marcin Karaszkiewicz RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT    /    Oshee RSS ALERT    /    batony musli RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    Rossmann RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Auchan RSS ALERT    /    Hebe RSS ALERT    /    Superpharm RSS ALERT    /    produkty impulsowe RSS ALERT    /    orzechy RSS ALERT    /    migdały RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!