A.Blikle zapowiada ekspansję
Pączki od Bliklego będą docierać do większej grupy konsumentów, w tym także przez internet i za pośrednictwem sieci handlowych - informuje Puls Biznesu.

Jak podaje Puls Biznesu, nowy prezes firmy, Renata Maroszek zapowiada, iż w perspektywie czterech lat sieć powinna być trzy razy większa niż dzisiaj. Głównym celem firmy jest poszerzenie obecności marki. W grudniu firma rozpoczęła sprzedaż w internetowych delikatesach Frisco.pl, od roku A.Blikle sprzedaje część asortymentu w Almie.
Rośnie też liczba lokali pod szyldem Blikle. W tym roku firma zapowiada minimum sześć nowych lokalizacji, choć może ich być dwa razy więcej. Obecnie sieć liczy 28 placówek - w tym pięć to wyspy w galeriach handlowych - czytamy w Pulsie Biznesu.
Pisaliśmy o tym:
Mark Forkun, prezes A.Blikle - pełny wywiad
A.Blikle: Myślimy o sprzedaży w szerszej dystrybucji (video)
