Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Agencja Przestrzeń repozycjonuje Lay’s MAXX w regionie

Agencja stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września. Do tej pory Lay’s MAXX nie miało odrębnej komunikacji i kojarzone było z marką-matką: Lay’s i jej hasłem: Lepiej z Lay’s. Nowa kampania ma nie tylko nadać Lay’s MAXX własny język, ale i ustanowić odrębny moment konsumpcji: być szybką przekąską w każdej sytuacji.

Agencja Przestrzeń repozycjonuje Lay’s MAXX w regionie
fot. Shutterstock

Ze względu na grupę docelową kampania koncentruje się w kanale digital, wykorzystując głównie krótkie formaty. Mając do dyspozycji 15-, a nawet 6-sekundowe video, niezwykle rozproszoną uwagę odbiorców, jak mówi agencja, trzeba było działać bez półśrodków.

– Wiedzieliśmy, że potrzebujemy bardzo prostego, a jednocześnie wyróżniającego się pomysłu. Czegoś, co od razu zatrzyma uwagę odbiorców, nie będzie wymagać analiz czy głębokiego zaangażowania – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Idea musiała być także uniwersalna, bo korzystać z niej będzie ponad 30 rynków. Zadanie komplikował dodatkowo fakt, iż na każdym rynku inny smak produktu wiedzie prym wśród konsumentów, a to właśnie smak miał być integralną częścią komunikacji. – Wszystkie pomysły sprawdzaliśmy pod kątem prostoty, czytelności nawet w kontakcie z 6-sekundowym video i długofalowości pomysłu: czy idea pozwala tworzyć wiele egzekucji czy jest w stanie dostosować się do różnych smaków produktów (od papryki przez pizzę po kurczaka) – dodaje Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektor kreatywna.

Oprócz produkcji serii filmów w ramach współpracy Przestrzeń przygotowała assety digital, rekomendacje działań sklepowych oraz niestandardowych akcji w przestrzeni miejskiej.  Wszystkie materiały złożyły się na tzw. toolkit, czyli przewodnik przygotowany przez Agencję do implementacji przez rynki regionalne.

Kampania Lay’s MAXX w Polsce już wystartowała. W pozostałych krajach launch odbywać się będzie zarówno w tym roku, jak i w pierwszej połowie 2020.

Za produkcję filmów odpowiadała Papaya Films, wyreżyserował je Antek Nykowski, produkcją opiekowała się Marta Spychalska. Autorami pomysłu są Karolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz; za strategię odpowiadał Igor Zajda, projekt z ramienia Agencji prowadził Mateusz Ciećwierski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

przekąski RSS ALERT    /    chipsy RSS ALERT    /    Lays RSS ALERT    /    Lays Maxx RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.120.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!