Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Animowane M&M’sy znikną z reklam. Ugięto się krytyce prawicowych mediów?

  • Autor: Paulina Piwowarek
  • Data: 26-01-2023, 11:24
Marka M&M's z portfolio Mars Wrigley poinformowała o nieokreślonej czasowo przerwie od reklam z animowanymi "gadającymi cukierkami" (spokecandies). To po fali krytyki prawicowych mediów, która rozlała się przy okazji kampanii promującej różnorodność.
Animowane M&M’sy znikną z reklam. Ugięto się krytyce prawicowych mediów?
O decyzji związanej z wycofaniem animowanych cukierków z reklam M&M's mogła zaważyć ostatnia kampania marki; fot, mat.pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Animowane, gadające cukierki w kilku kolorach występują na opakowaniach czekoladowych draży, ale także w ich reklamach produktów. 

Maya Rudolph w reklamie M&M's zastąpi animowane cukierki

Ale teraz, tuż przed reklamowym świętem w USA z okazji Super Bowl (12 lutego), animowani brand heros zostali zastąpieni przez aktorkę i komiczkę Mayę Rudolph. Ta decyzja jest spowodowana ostrą krytyką rozpoczętą przez dziennikarzy Fox News i prawicowe media w Stanach Zjednoczonych, jaka spadła na markę po tym, jak w 2022 roku ogłosiła zmiany w swoich ikonicznych animowanych postaciach. 

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!