Artur Gajewski, Purella: Kategoria superfoods rośnie w czasie pandemii
Strona 2 z 2
Dlatego bardzo ważna jest też druga kategoria, w której Purella się specjalizuje – superfoods.
– Konsumenci zaczynają poszukiwać takich produktów. Marzec, kwiecień mieliśmy pierwszy raz styczność z lockdownem i pandemią. Teraz się trochę tego nauczyliśmy i wiemy, że nie opuści nas przez długi czas. Musimy nauczyć się żyć z takimi ograniczeniami i myśleć o swoim zdrowiu długofalowo. Nie ma magicznych produktów, które wzmocnią naszą odporność. Tylko inwestowanie długofalowe w zdrowie doprowadzi do tego, że nasze organizmy będą mogły dobrze funkcjonować i opierać się wirusom – stwierdził.
– Zauważyliśmy wręcz niespotykane zainteresowanie naszymi produktami. Te produkty bardzo dobrze się sprzedają. Wzmacnianie organizmu i odporność będą odgrywały kluczową rolę – mówił.
Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods, by prelegentem debaty Towary „pożądania” podczas koronakryzysu, która odbyła się w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
