Badanie: 12% konsumentów zadeklarowało, że na Halloween wyda ponad 100 zł
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 31-10-2019, 10:54

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Obchodzenie święta przypadającego 31 października deklaruje coraz większa liczba Polaków. Jeszcze nie wszystkie amerykańskie zwyczaje wpisały się w naszą mentalność, ale obserwujemy stale rosnące zainteresowanie Halloween. Według badań przeprowadzonych przez Kantar Millwardbrown w ubiegłym roku straszne święto planował świętować co czwarty z nas, a 12% badanych konsumentów zadeklarowało, że na te obchody przeznaczy ponad 100 zł. Otwartość Polaków na międzynarodową modę sprawia, że Halloween, podobnie jak Walentynki ma szansę wpisać się na stałe do kalendarza naszych świąt, tworząc tym samym przestrzeń handlową dla producentów i sprzedawców. Zwłaszcza, że jak pokazują badania Kantar polscy konsumenci poszukują w sieciach handlowych przed 31 października przede wszystkim słodyczy w specjalnych opakowaniach (37%) oraz okolicznościowych gadżetów i dekoracji (33%).
Naprzeciw potrzebom polskiego klienta, sięgającego po dedykowane produkty, wyszła marka Chupa Chups, która już od kilku lat oferuje specjalne lizaki, doskonale wpisujące się w klimat strasznego święta.
komentarze (0)