Ben&Jerry's nie zrezygnuje ze wspierania LGBT+
Marka lodów Ben&Jerry's weszła do Polski w marcu 2017 roku. Niemal od startu na polskim rynku brand silnie wyróżnia się komunikacją wspierającą społeczność LGBT+.

Marka lodów Ben&Jerry's weszła do Polski w marcu 2017 roku. Niemal od startu na polskim rynku brand silnie wyróżnia się komunikacją wspierającą społeczność LGBT+. Za swoje kampanie poświęcone temu obszarowi marka była wielokrotnie nagradzana w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych.
Ostatnio kampania "Niezniszczalna tęcza" otrzymała pięć Lwów w Cannes. Projekt polegający na symbolicznym odtworzeniu tęczy na warszawskim Palcu Zbawiciela zdobył 2 srebra (w kategoriach Desing i PR) oraz 3 brązy (w kategoriach PR oraz Brand Experience&Activation).
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jak mówi serwisowi Wirtualnemedia Martyna Kaczmarek, country business lead marki Ben&Jerry's (Unilever) , marka nie zrezygnuje ze wspierania LGBT+. - (...) nie jesteśmy marką, która zmieni swoje wartości i to, za czym się opowiadamy, dlatego że ludziom się to nie podoba. Twardo od początku o tym mówimy. A jeśli ktoś nam pisze: "nie podoba mi się to i to, czemu tak robicie", to odpowiadamy "szanujemy, że tobie może się to nie podobać, ale to są wartości, które są z nami od 41 lat i nie zamierzamy się ich wyzbyć" - czytamy w serwisie Wirtualnemedia.
Więcej na: wirtualnemedia.pl
