Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Słodycze i przekąski

Biedronka zachęca, by "wybiegać" chipsy. Czy to dobry pomysł?

  • Autor: AT
  • Data: 17-02-2022, 08:15
Z opakowań chipsów marki własnej Biedronki dowiemy się, jak długo musimy biegać, by spalić zawarte w nich kalorie. O ocenę najnowszego pomysłu sieci poprosiliśmy właścicielkę serwisu Czytaj Skład.
Biedronka zachęca, by
Nawet biegacze nie powinni objadać się chipsami. fot. mat. pras/unsplash

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Biedronka z nowym oznaczeniem prozdrowotnym

Biedronka wprowadza nowe, dodatkowe oznaczenia na wybranych produktach marki własnej TOP. Informowaliśmy o tym w tekście „Wybiegaj to!” – nowe oznaczenia na produktach marki własnej Biedronki

Chipsy ziemniaczane o smaku karkówki z grilla, karbowane o smaku grillowanych warzyw oraz chrupki z soczewicy o smaku paprykowym i kwaśnej śmietany z cebulą to pierwsze produkty marki własnej sieci, na których opakowaniach pojawią się informacje ile czasu należy wykonywać daną aktywność fizyczną, by spalić ilości kalorii spożytą w ramach porcji produktu. Dzieje się to poprzez zastosowanie oznaczenia PACE.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!