Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Branża lodów nie topnieje. Hitem pandemii są multipacki

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 26-04-2021, 16:58
Rok 2020 spowodował przetasowania w sprzedaży poszczególnych formatów lodów, jednocześnie potwierdzając otwartość konsumentów na nowości. Niemal 10 proc. wzrost r/r odnotowano w kategorii lodów familijnych, a popularność multipacków zwiększyła się o ponad 70 proc. - podaje Lotte Wedel opierając się na danych firmy Nielsen.
Branża lodów nie topnieje. Hitem pandemii są multipacki
Technolodzy firmy Lotte Wedel w trakcie prób lodowych fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Otwiera to nowe kierunki dla rozwoju oferty producentów. Szanse planuje wykorzystać tu m.in. firma Wedel, która sukcesywnie rozwija własne portfolio mroźnych słodkości.

Nowy podział w opakowaniach lodów 

Jak podaje Lotte Wedel za Nielsenem kategoria lodowa 2020 rok zamknęła z wynikami sprzedaży o wartości 2 884 mld zł, co oznacza wzrost +0,5 proc. w porównaniu z 2019 r. Zwycięzcami okazały się formaty familijne i multipacki, które urosły odpowiednio o 9,2 proc i 71,8 proc.

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!