Branża lodowa mimo złych prognoz zakończyła wzrostem 2020 r.
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 18-03-2021, 13:59

Według PPL Koral, największego producenta lodów w Polsce, przyczyn tego wyniku jest kilka – jednym z nich jest ciekawy trend coraz większego zainteresowania lodami z segmentu premium, zwiększonego popytu na lody familijne, a także większe jednorazowe zakupy „na zapas”, zwłaszcza w pierwszej fali pandemii.
Pandemia pokazała, że Polacy nie zrezygnowali z lodów, ale zmienili nieco strukturę ich zakupów-zwłaszcza w okresie lockdown’u. Kupowali dużo większe ilości lodów na jednym paragonie, a także zasadniczo zwiększyli zainteresowanie nabyciem lodów familijnych, których smakiem można cieszyć się w domowym zaciszu.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Z danych CMR (Sklepy małoformatowe do 300m2) wynika, że w sklepach małoformatowych wartość sprzedaży lodów familijnych zanotowała wzrost o 13 proc.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Marcelina Zawadzka skazana za karuzelę VAT. Promowała lody Koral Grand
-
Lody Ekipy powracają w nowej odsłonie
-
E.Wedel wprowadza lody o smaku lawendy i kwiatu wiśni. Dostępne będą w Żabce
-
Unilever sam sobie nakłada ograniczenia: koniec reklam skierowanych do dzieci poniżej 16 lat
-
Jan Frycz został ambasadorem lodów marki Bracia Koral
-
Nowe Lody Ekipy już w sklepach. Jakie mają smaki?
-
Rynek piwa kurczy się i notuje najgorsze wyniki od 10 lat
-
24 świętujemy Dzień Lodów Rzemieślniczych
-
Jak wojna w Ukrainie zmienia rynek FMCG w Polsce?
-
Ben&Jerry's w ogniu krytyki po inwazji Rosji na Ukrainę
komentarze (0)