Brytyjski producent słodyczy Cadbury ruszył z kampanią "Just ask an Aussie", która angażuje fana i znawcę batoników Caramilk. Australijczyk siedzi na platformie umieszczonej na wielkim billboardzie promującym słodycze i odpowiada na pytania przechodniów. W ten sposób niecodzienna kampania umożliwia nawiązanie interakcji z odbiorcami. Konsumenci – zachęceni napisem na billboardzie „Zapytaj Australijczyka” – mogą zadać pytania o to, dlaczego czekoladowy batonik stał się hitem w Australii.

Cadbury - kampania batoników Caramilk

Osoby, które nie mogą przyjść na miejsce ekspozycji billboardu, mają do dyspozycji media społecznościowe. Marka udostępnia sekcję pytań i odpowiedzi na swoim Instagramie, gdzie również Australijczyk mieszkający w Wielkiej Brytanii – wielki fan batonika – odpowiada na pytania konsumentów. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl