Chocolette Confectionary wchodzi do Wlk. Brytanii z serią niskokalorycznych czekolad Red
- Autor: confectionerynews.com
- Data: 10-09-2018, 11:04

Stworzona przez mistrzów czekolady seria Red, obecnie sprzedawana w Skandynawii, Europie Środkowej i Rosji, jest reklamowana jako czekolada "bez poczucia winy" i nie zawierająca cukru (produkt słodzony jest naturalnymi produktami: inuliną, maltitolem, erythritolem, stewią). Każda kostka zawiera 19 kalorii, co odpowiada zawartości kalorii w kawałku jabłka. Każde 100 g ciemnej czekolady Red zawiera 0,7 g cukru naturalnie zawartego w kakao, którego zawartość sięga w tej czekoladzie 60 proc.
Seria czekolad Red będzie dostępna w sklepach w Wielkiej Brytanii w wersjach: Extra Ciemna, z orzechami laskowymi i makadamia, z migdałami i pomarańczą.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem debiutu w Wielkiej Brytanii tej wyjątkowej oferty produktów premium. To produkty o wyśmienitym smaku, dobre dla każdego i mamy nadzieję, że przyciągną uwagę wielbicieli czekolady w całej Wielkiej Brytanii – mówi Alex Tyumenin, MD, Chocolette Confectionary.
Chocolette Confectionary Ltd jest przedstawicielem handlowym i marketingowym w Wielkiej Brytanii szwajcarskiej firmy SIA Chocolette Confectionary, jednej z najbardziej innowacyjnych fabryk czekolady w Europie, wysoce zautomatyzowanej, opartej na zielonych zasadach i znajdującej się na Łotwie.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Tadeusz Gołębiewski. Kim był właściciel Tago i znanej sieci hoteli?
-
Jakie segmenty słodyczy są najbardziej rozwojowe?
-
Producent słodyczy z Ukrainy chce wejść do Polski. Co oferuje?
-
Pracownicy fabryki M&M'sów wpadli do zbiornika z czekoladą. Uratowali ich strażacy
-
Grupa Otmuchów z nową marką Bebeto. Myśli o rozwoju w kategorii żelków
-
GIS ostrzega przed popularnymi słodyczami
-
GIS ostrzega przed pierniczkami znanej marki
-
266 potwierdzonych przypadków salmonellozy po spożyciu produktów Ferrero
-
Trwa wielkie czyszczenie fabryki Ferrero w której rozprzestrzeniła się salmonella
-
Grupa Otmuchów ze stratą za pierwszy kwartał 2022
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)