Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Ciasteczka z Krakowa zwiększa przychody, ale ma straty; rozszerza sieć sprzedaży i liczy na Food Show

Ciasteczka z Krakowa zwiększyła przychody ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2017 roku, ale zanotowała straty. Spółka chce rozszerzyć sieć sprzedaży i zwiększyć sprzedaż za granicą. Ma też nadzieję, że udział w takich imprezach jak Food Show 2017 w Katowicach przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności jej produktów i zaowocuje nowymi zamówieniami.

Ciasteczka z Krakowa zwiększa przychody, ale ma straty; rozszerza sieć sprzedaży i liczy na Food Show
fot. ciasteczkazkrakowa.pl

- W okresie I kwartału 2017 spółka kontynuowała działalność w podstawowym zakresie. W kolejnych miesiącach spółka przewiduje rozszerzenie sieci sprzedaży o nowe hurtownie tradycyjne - czytamy w raporcie spółki.

- Prowadzone są również rozmowy mające na celu zwiększenie wolumenu sprzedaży w nowoczesnych sieciach handlowych. Spółka liczy ponadto na zwiększenie wolumenu sprzedaży za granicę – podano

- Spółka w dniach 16 - 18 marca bieżącego roku uczestniczyła w targach spożywczych Food Show w Katowicach nakierowanych na odbiorców z sektora HoReCa. Spółka ma nadzieję, iż udział w takich imprezach przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności jej produktów i zaowocuje nowymi zamówieniami – czytamy również w raporcie kwartalnym spółki.

Spółka Ciasteczka z Krakowa opublikowała raport kwartalny za I kw. 2017 roku.

Spółka osiągnęła w pierwszym kwartale 2017 roku 918.509 zł przychodów ze sprzedaży wobec 912.828 złotych rok wcześniej, strata operacyjna wyniosła 214.997 zł wobec 130.662 zł zysku operacyjnego rok wcześniej, a strata netto wyniosła 242.198 złotych wobec 64.697 złotych zysku netto w I kw. 2016 r.

Spółka podaje też w raporcie, że w I kwartale 2017 spółka uzyskała zwiększone, w porównaniu z rokiem ubiegłym, przychody poprzez sprzedaż swych wyrobów z wykorzystaniem sklepu internetowego.

- Wartość sprzedaży poprzez ten kanał dystrybucji nie jest jeszcze znacząca, niemniej należy wskazać na utrzymującą się dynamikę wzrostu sprzedaży jak również duży potencjał tego kanału dystrybucji w kolejnych latach – podkreśla spółka.

- Spółka z uwagi na brak środków finansowych nie może przeprowadzić znaczącej akcji reklamowej, co niewątpliwie wpływa na wielkość sprzedaży z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Ponadto sprzedaż poprzez internet odznacza się bardzo dużą sezonowością - podano.

Spółka Ciasteczka z Krakowa jest prawną kontynuatorką połączenia dwóch spółek prawa handlowego. W dniu 1 lutego 2016 roku Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego wydał Postanowienie o połączeniu spółki Tableo S.A. z siedzibą w Iławie (spółka przejmująca) oraz spółki Ciasteczka z Krakowa S.A. z siedzibą w Krakowie (spółka przejmowana). W wyniku dokonanego połączenia siedziba spółki została przeniesiona do Krakowa.

Ciasteczka z Krakowa z siedzibą w Krakowie to firma wyrastająca z krakowskiej tradycji manufaktury rzemieślniczej. Sprawdzone receptury, wysoka jakość surowców do produkcji i ręczne formowanie nadaje ciasteczkom niepowtarzalny charakter niedostępny wyrobom fabrycznym.

Wyroby spółki dostępne są zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Systematycznie powiększana jest sieć odbiorców zagranicznych zarówno z krajów UE jak również innych kontynentów. Spółka specjalizuje się w produkcji wyrobów cukierniczych, ciast oraz ciasteczek. Spółka posiada własny sklep internetowy realizujący wszelkiego rodzaju zamówienia handlowa w oparciu o produkty własne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ciastka RSS ALERT    /    Ciasteczka z Krakowa RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    wyniki Ciasteczka z Krakowa RSS ALERT    /    Food Show 2017 RSS ALERT    /    Food Show 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!