Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków i gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Kampania reklamowa oparta na haśle marki Akuku! Owocuje zaskoczeniem trwa od maja. Emisję spotu telewizyjnego zaplanowano w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych.
Marka postawiła też na filmiki skierowane do dzieci w serwisie You Tube oraz na reklamy w prasie handlowej. W ramach aktywności BTL jest również przewidziana kampania kinowa w sieci Multikino oraz aktywacje w punktach sprzedaży. Wsparciem w placówkach handlowych są dedykowane materiały POSM i niestandardowe ekspozycje z AKUKiem w roli głównej.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Havas. Spot wyprodukowało studio Human Ark. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)