Colian stawia na ekspozycję swoich produktów
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 25-02-2016, 18:23

Colian stawia na ciekawą i funkcjonalną formę ekspozycji słodyczy Goplany i Solidarności. Standy wyspowe, znajdujące się w strategicznych miejscach wybranych sklepów, są dedykowane wyrobom czekoladowym na wagę oraz bombonierkom. Ekspozytory umożliwiają klientom wybranie i samodzielne zapakowanie własnych mieszanek z ulubionymi cukierkami lub czekoladkami kultowych marek.
Stand wyspowy Goplany i Solidarności charakteryzuje atrakcyjny wygląd i nowoczesny design. Jego wysoką funkcjonalność zapewniają: obrotowy mechanizm 360°, ułatwiający maksymalne wykorzystanie powierzchni handlowej; optymalna liczba pojemników na cukierki i czekoladki oraz kieszeni na bombonierki; niewielka podstawa i powierzchnia ekspozytora; wymienny toper, umożliwiający zmianę komunikacji; widoczne i wymienne cenówki. Stand zawiera również kieszenie na torebki, na których znajdują się aktualne komunikaty promocyjne.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Ekspozytor prezentujący ofertę Goplany i Solidarności gwarantuje korzyści zarówno detalistom, jak i konsumentom. Zwiększa atrakcyjność punktu sprzedaży w oczach klientów, dając im impuls do zakupów, przyczynia się do generowania wyższych obrotów, zapewnia komfort i wolność wyboru oraz umożliwia komponowanie własnych mieszanek w dowolnych ilościach.
Powiązane tematy:
-
Bob Snail o planach rozwoju, wojnie w Ukrainie i ekspansji w Polsce (wywiad)
-
Colian zawiesił kampanię reklamową z Kubą Wojewódzkim
-
casualowy piątek
Jan Kolański: Podobno jedyną pewną rzeczą są podatki. W Polsce - zmiany przepisów
-
Wawel z gorszym wynikiem niż przed rokiem. Spadły zyski
-
Przemysł spożywczy jest w trudnej sytuacji. "To dopiero początek wzrostu cen surowców"
-
Prezes Colian: Przedsiębiorców zmusza się do wybierania mniejszego zła (wywiad)
-
Colian wznowił produkcję chałwowych wafli dla znanego pisarza
-
Blisko 80 proc. Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników
-
Otmuchów ma nowego prezesa. To doświadczony menedżer w branży FMCG
-
7 lipca przypada Światowy Dzień Czekolady
komentarze (2)
Może by tak pokazać te ekspozytory a nie sam artykuł???
OdpowiedzSzkoda, że na zdjęciu produkty konkurencji...
Odpowiedz