Dan Cake z drugą odsłoną kampanii promującej Smak Beztroski
Dan Cake, producent z branży piekarniczo-cukierniczej, uruchomił drugą odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. W tegorocznej odsłonie platformy komunikacji marki Dan Cake eksponowane są kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów wypiekanych według najlepszych receptur od ponad 80 lat.

Kampania, w ramach której powstało 7 krótkich, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypowe potrzeby konsumentów.
Pierwszy etap kampanii potrwa do końca czerwca 2019 r. W tym czasie opublikowane zostaną cztery filmy na profilu Facebook marki Dan Cake, na kanale YouTube Spółki oraz na stronie smakbeztroski.pl, które będą głównym narzędziem komunikacji tegorocznej platformy promującej markę Dan Cake. Całość działań zostanie wzmocniona intensywną komunikacją w mediach społecznościowych spółki i konkursem konsumenckim prowadzonym również za pośrednictwem strony smakbeztroski.pl.
Jesienią tego roku będzie miał miejsce drugi etap kampanii, w trakcie którego planowana jest m.in. publikacja kolejnych trzech filmów, dwumiesięczna kampania billboardowa w 10 największych aglomeracjach Polski, ogólnopolski konkurs z ciekawymi nagrodami oraz event dla konsumentów.
Koncepcja kreatywna oraz scenariusze filmów przygotowane zostały przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads, natomiast reżyserem klipów jest Michał Bolland.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.