Delecta promuje babeczki
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 28-09-2018, 16:30

Delecta oferuje pierwsze na rynku babeczki marchewkowe i dyniowe. W swojej jesiennej kampanii promocyjnej zachęca do ich domowego wypieku.
Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie w TVN, TVP2 i stacjach tematycznych do końca października 2018 roku.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Obecnie na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbywa się konkurs „Nie daj się jesieni z babeczkami Delecta”, w którym do wygrania są pakiety produktów marki Delecta.
Kampania obejmuje także działania PR, w których główny nacisk położony jest na przekąskowość promowanych produktów – ciekawa alternatywa dla kanapki do szkolnej śniadaniówki.
Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Powiązane tematy:
-
Delecta rusza z nową kampanią cukrów smakowych
-
Wielkanoc to okres zwiększonej sprzedaży bakalii tradycyjnych i dodatków do kulinariów
-
Delecta poszerza ofertę produktów do pieczenia oraz przekąsek instant
-
Bakalland na FRSiH: wyzwań jest sporo ale przedsiębiorcy doskonale sobie z nimi radzą (wideo)
-
Delecta wprowadza do oferty ciastka eklerki
-
Delecta wprowadziła do oferty nowość - muffiny „na kwadratowo”
-
Delecta wprowadza muffiny „na kwadratowo”
-
Przezroczysta roślinna galaretka deserowa Delecta
-
Nowość od Delecta - Babeczki XXL, czyli megapaka dla łasuchów
-
Nowe Babeczki marchewkowe od Delecta
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
komentarze (0)