Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Delecta promuje babeczki

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-09-2018, 16:30
Delecta, producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje obecnie swoje sztandarowe, jesienne produkty – babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane tym produktom.
Delecta promuje babeczki
fot. materiały prasowe

Delecta oferuje pierwsze na rynku babeczki marchewkowe i dyniowe. W swojej jesiennej kampanii promocyjnej zachęca do ich domowego wypieku.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie w TVN, TVP2 i stacjach tematycznych do końca października 2018 roku. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Obecnie na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbywa się konkurs „Nie daj się jesieni z babeczkami Delecta”, w którym do wygrania są pakiety produktów marki Delecta.

Kampania obejmuje także działania PR, w których główny nacisk położony jest na przekąskowość promowanych produktów – ciekawa alternatywa dla kanapki do szkolnej śniadaniówki.

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!