• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Do kiedy jest zestaw Maty w McDonalds?

Do kiedy będzie można kupić zestaw Maty w McDonalds? Choć zestaw Młodego Matczaka bije rekordy popularności znanej sieci gastronomicznej, nie znajduje się w stałej ofercie i już wkrótce przestanie być dostępny.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-10-2021, 12:23
Do kiedy jest zestaw Maty w McDonalds?
Do kiedy jest zestaw Maty w Macu? fot. za mcdonalds.pl

Do kiedy jest zestaw Maty w Macu

Do kiedy będzie można kupić zestaw Maty w McDonalds? Zestaw Maty można kupić od 18 października do 21 listopada 2021 roku.

W skład pakietu wchodzą: potrójny cheesburger, vanilla matcha latte (matchak latte) oraz średnie frytki.

Zestaw Maty kosztuje 18 zł. Klienci McDonald's mogą go zamówić za pośrednictwem aplikacji w zakładce OkazYEAH.

Mata to pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez McDonald’s do stworzenia autorskiego zestawu. 

Dodatkowo, w ramach współpracy z Matą, powstała kolekcja ubrań, łącząca charakterystyczny styl rapera z estetyką marki.

Kim są Mata i jego tata?

Mata, właśc. Michał Matczak jest synem profesora prawa Marcina Matczaka oraz Arletty Śliwińskiej-Matczak, współprowadzącej szkołę języka angielskiego. Twórcą jego pseudonimu artystycznego - Mata - był jego ojciec, który wymyślił go podczas wspólnych wakacji w 2012. Wspierał syna przy wejściu na rynek muzyczny i doradzał przy tworzeniu pierwszego utworu „Klubowe” - informuje Wikipedia.

W 2019 r. Mata nagrał teledysk do singla „Patointeligencja”, który w ciągu kilku dni został odsłuchany blisko 10 mln razy. Utwór wywołał spore kontrowersje, spotykając się z krytyką m.in. dyrekcji liceum Batorego z uwagi na wykorzystanie wizerunku szkoły w teledysku do piosenki. 

Mata otwiera drzwi dla współpracy raperów z markami?

Marcin Pyć, Head of Network Management LifeTube (grupa LTTM) w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zwraca uwagę, że sukces Maty na polskiej scenie jest ważnym krokiem dla polskiego rapu.

Mata otwiera drzwi dla współpracy raperów z markami

Mata będzie rozwijał własne brandy napojów?

- Współpraca z marką McDonalds tylko podkreśla, że ten gatunek muzyczny trafił do mainstreamu. Trzeba jednak pamiętać, że sam mechanizm wykorzystania wizerunku znanego rapera miał już miejsce w historii McDonalds. We wrześniu poprzedniego roku marka stworzyła dedykowany zestaw w swoim menu we współpracy z amerykańskim raperem Travisem Scottem. W latach 90 własną kanapkę - o wdzięcznej nazwie McJordan - w menu posiadał Michael Jordan. Aktualnie jednak coraz częściej marki decydują się na wprowadzanie produktów współtworzonych przez influencerów lub nawet na wspólne inicjatywy biznesowe - nie tylko na poziomie komunikacyjnym. Pole do współpracy z markami dla raperów i szeroko rozumianych influencerów ciągle się poszerza, tak naprawdę każdy brand, któremu zależy na dotarciu do generacji Z powinien rozważać tego typu działanie - mówi.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Krzysztof 2021-10-29 13:35:09

    Zestaw ze szMaty? Ale to słabe oj...

    Odpowiedz
  • polonus 2021-11-16 09:58:19

    POj...o was z tym matą? rzygac sie chce kiedy widzi się jak w sPOsób nachalny promujecie się tutaj z tym klaunem

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!