Kampania odbywająca się w Polsce była jednym z największych projektów marketingu rekomendacji, jakie przeprowadzono do tej pory w naszym kraju. W projekcie brało udział w sumie 30 tys. kobiet, 6 tys. z nich testowało i opiniowało produkty dr Gerard.
Do kampanii product seeding, która rusza na Słowacji, zaproszono w sumie 1 tys. ambasadorek w wieku 25-50 lat, które będą testowały produkty z portfolio dr Gerard. Celem projektu jest promocja produktów dr Gerard, wzmocnienie świadomości marki i zbudowaniu trialu w grupie docelowej.
Streetcom Polska jest jedną z czołowych agencji marketingu rekomendacji konsumenckich w Europie Centralnej i Wschodniej.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (2)
A ja słyszałam ze firma dr Gerarda oglosi w tym roku upadłość.Podobno nawet nie płaca juz faktur za towar który wzięli na kreche i nic nie kupują.Czeczeni tam pracuja a dobrze płacą tylko sprzedawczykom którzy nic nie robią a ci co zapierdalaja nie maja żadnego uznania.Tam sie dzieje
OdpowiedzNic jeszcze nie piszą o przejęciu... :)
Odpowiedz