W ramach kampanii w 6 miastach Polski w maju i w czerwcu powstaną wyjątkowe strefy Drzew Miłości Carte d'Or. Odwiedzający miasteczko Carte d'Or będą mogli wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić je na "drzewie miłości" - rozłożystym klonie, który następnie , zostanie przeniesiony do miejskiego parku; wyznania natomiast zostaną zamknięte w drewnianej skrzynce i umieszczone w korzeniach drzewa. Zaplanowano także działania samplingowe.

Pary, które pojawią się na którymś z eventów organizowanych w ramach kampanii i zawieszą na drzewie specjalnie zaprojektowaną kartę z wpisanym swoim wyznaniem miłości, otrzymają opakowanie lodów Carte d'Or. Podczas eventów będą prowadzone działania angażujące konsumentów takie jak m.in. konkursy z nagrodami.

Komunikacja akcji będzie prowadzona na fanpage'u marki Wieczory z Carte d'Or na Facebooku. Aplikacja konkursowa Drzewo Miłości Carte d'Or umożliwi dzielenie się uczuciami w wirtualnym świecie. Autorzy najpiękniejszych wirtualnych wyznań miłości zostaną nagrodzeni: do zdobycia są 2 dwuosobowe wyjazdy do Białowieży (nagrody I stopnia) oraz dwadzieścia miniaturowych drzewek miłości (nagrody II stopnia). Zaplanowano także kampanię odsłonową w Internecie.

Oprócz eventów "Drzewa Miłości" marka Carte d'Or będzie prowadzić promocję konsumencką. W zamian za paragon dokumentujący zakup w okresie od 3 czerwca do 18 sierpnia 2013 roku dwóch dowolnych opakować lodów Carte d'Or, będzie można wygrać wyjątkowe nagrody: 5 dwuosobowych wycieczek do Rzymu oraz 10 voucherów na zakup wygodnej sofy, zachęcającej do spędzenia chwil we dwoje. Do zdobycia będzie także 3 tysiące termufek, dzięki którym lody dłużej utrzymują zimno, a dłonie nie marzną.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl