Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Słodycze i przekąski

Duży producent miodu przejmuje, by wejść w e-commerce

  • Autor: AT
  • Data: 25-05-2022, 16:31
M Food, łódzka spółka, która jest jednym z głównych graczy na rynku obrotu miodem i produktami pszczelimi w Europie, rozpoczyna prace nad nową strategią rozwoju.
Duży producent miodu przejmuje, by wejść w e-commerce
M Food to jeden z czołowych graczy na rynku miodu w Europie. fot. kadr z filmu korporacyjnego

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

M Food podsumował pierwszy kwartał 2022

W I kwartale 2022 r. M Food skupiało się na realizacji zawartych kontraktów jak również na poszukiwaniach nowych dostawców i nowych rynków zbytu.

- Spółki operacyjne nieustannie wypracowują jak najlepsze rozwiązania ograniczające ryzyka związane z wahaniami kursów walut oraz ryzyka związane z wahaniami cen zakupu i sprzedaży produktów apikultury - informuje firma.

M Food przejęła udziały w Płynnym Złocie


W dniu 2 lutego 2022 roku M FOOD S.A. zawarła umowę spółki pod firmą „Płynne Złoto” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi, w której objęła 200 (dwieście) udziałów stanowiących 20% kapitału zakładowego. Objęcie udziałów przez Spółkę nastąpiło w zamian za wkład pieniężny w kwocie 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!