Partner portalu
partner portalu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestle: Strategia 2020 bez zmian. Przewagą w czasach kryzysu są silne marki i… wafle

Z powodu pandemii koronawirusa zmieniły się zachowania konsumentów. W kategorii słodyczy tracą na tym np. produkty impulsowe, a zyskują tzw. multipacki. Nestlé swoje mocne strony i przewagę widzi m.in. w silnych markach i waflach, które okazały się szczególnie odporne na obecną sytuację. - Nasze strategiczne plany na 2020 rok nie uległy zmianie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy w Nestlé Polska.

Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestle: Strategia 2020 bez zmian. Przewagą w czasach kryzysu są silne marki i… wafle
Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska. fot. Nestlé

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 29-07-2020, 10:15

- Zmieniły się zachowania konsumentów. Nie tylko rzadziej chodzimy na zakupy i spędzamy mniej czasu w sklepach, ale też coraz częściej mamy ze sobą listę, na którą trafiają tylko najpotrzebniejsze artykuły. W tej sytuacji naturalnie tracą produkty impulsowe - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy w Nestlé Polska.

- W Nestlé mamy jednak tę przewagę, że dysponujemy mocnymi markami – KitKat, Lion czy Princessa są doskonale rozpoznawalne, co stanowi ogromny atut, gdy konsumenci ostrożniej niż zwykle dokonują wyborów zakupowych. Co ciekawe, szczególnie odporna na obecną sytuację okazała się właśnie Princessa. Potwierdziło się, że po wafle bardzo chętnie sięgamy właśnie w domu – widocznie chętniej niż po batony. Konsumenci entuzjastycznie przyjęli nowości z linii Intense oraz dwa nowe smaki wafli Princessa Milkshake – truskawkowy i bananowy. Te ostatnie nie są oblewane czekoladą, dzięki czemu świetnie wpisały się w letni sezon - dodaje.

- Dodatkowo, na zwiększenie sprzedaży naszych wafli w ostatnim czasie pozytywnie wpłynęło też odświeżenie komunikacji i szaty graficznej całej marki. Wszystkie te czynniki pozwoliły nam efektywnie zwiększyć udziały w rynku. Należy wspomnieć też, że w obecnej sytuacji bardzo ważna jest różnorodność portfolio. Obserwujemy np. większe zainteresowanie formatami wielosztukowymi, tzw. multipakami – ich dostępność w naszej ofercie okazała się bardzo korzystna przy mniejszej częstotliwości odwiedzin w sklepie – wskazuje też Anna Mitura.

Strategiczne plany na 2020 r. bez zmian 

Jak będzie dalej rozwijana dywizja słodyczy Nestlé w tym trudnym roku?

- Nasze strategiczne plany na 2020 nie uległy zmianie, czego potwierdzeniem jest wprowadzenie marki YES! To nasza odpowiedź na trendy obserwowane na rynku już od dłuższego czasu. Konsumenci szukają produktów lepszej jakości, z prostym składem, z wartościowymi składnikami, takimi jak orzechy czy suszone owoce. Dynamicznie rośnie też popularność ciemnej czekolady. To długofalowa tendencja, która wiąże się ze wzrostem świadomości konsumentów i najprawdopodobniej zostanie z nami na dłużej, niezależnie od sytuacji - mówi Anna Mitura.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Anna Mitura RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Nestle Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!