Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestle: Strategia 2020 bez zmian. Przewagą w czasach kryzysu są silne marki i… wafle

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-07-2020, 10:15
Z powodu pandemii koronawirusa zmieniły się zachowania konsumentów. W kategorii słodyczy tracą na tym np. produkty impulsowe, a zyskują tzw. multipacki. Nestlé swoje mocne strony i przewagę widzi m.in. w silnych markach i waflach, które okazały się szczególnie odporne na obecną sytuację. - Nasze strategiczne plany na 2020 rok nie uległy zmianie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy w Nestlé Polska.
Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestle: Strategia 2020 bez zmian. Przewagą w czasach kryzysu są silne marki i… wafle
Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska. fot. Nestlé

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Zmieniły się zachowania konsumentów. Nie tylko rzadziej chodzimy na zakupy i spędzamy mniej czasu w sklepach, ale też coraz częściej mamy ze sobą listę, na którą trafiają tylko najpotrzebniejsze artykuły. W tej sytuacji naturalnie tracą produkty impulsowe - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy w Nestlé Polska.

- W Nestlé mamy jednak tę przewagę, że dysponujemy mocnymi markami – KitKat, Lion czy Princessa są doskonale rozpoznawalne, co stanowi ogromny atut, gdy konsumenci ostrożniej niż zwykle dokonują wyborów zakupowych. Co ciekawe, szczególnie odporna na obecną sytuację okazała się właśnie Princessa. Potwierdziło się, że po wafle bardzo chętnie sięgamy właśnie w domu – widocznie chętniej niż po batony. Konsumenci entuzjastycznie przyjęli nowości z linii Intense oraz dwa nowe smaki wafli Princessa Milkshake – truskawkowy i bananowy. Te ostatnie nie są oblewane czekoladą, dzięki czemu świetnie wpisały się w letni sezon - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!