Partner portalu
partner portalu
Słodycze i przekąski

Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestle: wprowadzamy do Polski nową markę, w kryzysie widzimy nie tylko zagrożenia, ale i szanse

Firma Nestlé wprowadziła na polski rynek nową markę - przekąski YES!, które na początek pojawiły się w sklepach Żabka. - Z pewnością wprowadzenie nowego produktu jest [w czasie pandemii - przyp. red] śmiałym ruchem, jednak widzimy w tym także szansę - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska.

Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestle: wprowadzamy do Polski nową markę, w kryzysie widzimy nie tylko zagrożenia, ale i szanse
Nestlé wprowadziła na polski rynek nową markę - przekąski YES!, które na początek pojawiły się w sklepach Żabka fot. Nestlé

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 23-07-2020, 10:33

- Do naszej oferty wprowadziliśmy właśnie nową markę YES! To linia przekąsek na bazie orzechów, ciemnej czekolady i owoców. Na początek, w sklepach pojawią się dwa smaki batonów: Dark Chocolate, Sea Salt & Almond oraz Dark Chocolate, Banana & Pecan - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska.

- Oba warianty charakteryzują się prostym składem, są więc świetną opcją, dla konsumentów, którzy od słodyczy oczekują więcej i szczególną uwagę przywiązują do wysokiej jakości składników. W YES! znajdą między innymi orzechy pekan lub migdały, a także ciemną czekoladę z certyfikowanego kakao. W ubiegłym roku produkt został wprowadzony na kilka rynków europejskich, gdzie został przyjęty z dużym entuzjazmem - dodaje.

I podkreśla, że tamtejsi konsumenci docenili zaskakujące połączenia smaków np. słodko-słoną kombinację w batoniku z migdałami i solą morską, podobnie jak różne tekstury np. powiązanie chrupiących orzechów i suszonego banana z czekoladą.

- Nie bez znaczenia jest też opakowanie z papieru, który może zostać poddany recyklingowi. Jesteśmy przekonani, że wszystko to spotka się z równie pozytywnym odbiorem także w Polsce – wskazuje Anna Mitura.

Czy Nestlé nie obawia się, że sprzedaż będzie słaba w czasach pandemii?  

- Z pewnością wprowadzenie nowego produktu jest śmiałym ruchem, jednak widzimy w tym także szansę. Przede wszystkim po kilku miesiącach spowolnienia na rynku konsumenci wyczekują nowości. Pamiętajmy, że są one szczególnie ważne w przypadku produktów impulsowych – to właśnie nowe produkty, obok tych najpopularniejszych, najmocniej stymulują sprzedaż w tej kategorii – mówi Anna Mitura.

- Dodatkową szansą jest też sezon. Duża część półki impulsowej to słodycze oblewane czekoladą, które w przypadku letnich temperatur tracą na zainteresowaniu. Konsumenci wciąż szukają jednak produktów, które zapewnią im chwilę przyjemności i sprawdzą się jako przekąska w ciągu dnia. Warto wtedy wyjść do nich z alternatywą. Marka YES! doskonale się w to wpisuje - dodaje.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Anna Mitura RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    batony YES! RSS ALERT    /    przekąski YES! RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!