Dyrektor PPL Koral: dla producentów lodów nastał dobry moment na analizy, plany i nowe strategie
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 16-11-2017, 19:51

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Producenci lodów od lat głowią się, jak przekonać Polaków do jedzenia lodów zimą. Co ciekawe, podczas gdy nasi rodacy zjadają rocznie niewiele ponad 4 litry lodów, w chłodnej Skandynawii spożywają ich około trzy razy więcej, a Finowie są jednymi z największych w Europie konsumentów lodów. Najwięcej lodów sprzedaje się w USA oraz Australii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski.
- Od kilku lat obserwuje się także stały, zwiększony popyt na lody w Polsce, ale wciąż nam daleko do największych światowych rynków. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że lody są niskokaloryczną przekąską i tak naprawdę warto jeść je także zimą, gdyż różnica temperatur pomiędzy otoczeniem, a gardłem jest wtedy stosunkowo najmniejsza - dodaje.
komentarze (1)
Od lat te same frazesy i banialuki.
Odpowiedz