Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Dyrektor PPL Koral: na lody wegańskie na razie nie ma zbyt wielkiego popytu (wywiad)

PPL Koral, wiele lat temu rozpatrywał ewentualne wprowadzenie lodów wegańskich do oferty, ale po rzetelnym zbadaniu rynku na razie nie decyduje się na ich wprowadzenie. Jednak firma ma już opracowane technologie tworzenia lodów wegańskich i może bez problemu zacząć ich produkcję w chwili pojawienia się takiego zapotrzebowania - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral, producenta lodów i właściciela marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej.

Dyrektor PPL Koral: na lody wegańskie na razie nie ma zbyt wielkiego popytu (wywiad)
PPL Koral, wiele lat temu rozpatrywał ewentualne wprowadzenie lodów wegańskich do oferty, ale po rzetelnym zbadaniu rynku na razie nie decyduje się na ich wprowadzenie fot. Shutterstock

Co PPL Koral sądzi o segmencie lodów wegańskich w Polsce i jakie ten segment ma przed sobą perspektywy na przyszłość?

Lody wegańskie podobnie jak lody bez laktozy czy też bez cukru należy uznać za produkty niszowe w branży lodowej. Ten typ lodów ma na pewno swoich stałych konsumentów, którzy wybierają je regularnie, ale szersza grupa odbiorców zazwyczaj traktuje je bardziej w kategoriach okazjonalnego eksperymentu czy też nowego doświadczenia smakowego, na które dzisiejsi konsumenci są coraz bardziej otwarci. 

To co obserwujemy już przeszło 40 lat nie tylko na polskim rynku to fakt, że dla ludzi lody są bardzo wyjątkowym produktem, który niezmiennie traktujemy jako pyszną przyjemność dla siebie i dla naszych bliskich. Od dzieciństwa przyzwyczajeni jesteśmy właśnie do tych smaków sprzed lat i dużo chętniej oraz zdecydowanie częściej wybieramy ich klasyczną postać, czyli  „lody jak dawniej".

Na przestrzeni lat firma Koral wprowadzała i nieustannie prezentuje wiele różnego rodzaju nowinek rynkowych oraz pionierskich rozwiązań jak przykładowo lody 3D, lody bez laktozy czy też bez cukru, ale tak jak się tego spodziewaliśmy nie było na nie większego popytu i dłuższego zainteresowanie ze strony rynku – zazwyczaj wybierane były jednorazowo, a my jako producent traktowaliśmy te projekty wizerunkowo oraz w kategoriach innowacji. 

Na bieżąco i bardzo wnikliwie śledzimy pojawiające się na świecie nowe koncepcje produktowe i już wiele lat temu także rozpatrywaliśmy ewentualne wprowadzenie lodów wegańskich do naszej oferty, ale po rzetelnym zbadaniu rynku, póki co nie decydujemy się na ich wprowadzenie do stałej produkcji – oczywiście jesteśmy w pełni przygotowani na taką ewentualność pod względem szerokorozumianego know-how, ale w tym momencie przede wszystkim skupiamy się bardziej na rozwijaniu i udoskonalaniu pod względem składu, kompozycji smakowych, stosowanych opakowań, etc. naszych znanych i lubianych linii lodów niż na tworzeniu wyrobów dla wąskiej grupy odbiorców.

Nie mniej jednak jako firma bardzo otwarta oraz elastyczna na potrzeby swoich konsumentów i kupców to oczywiście w momencie pojawienia się z ich strony takiego zapotrzebowania mamy już awansem opracowane technologie tworzenia lodów wegańskich i możemy bez problemu zacząć ich produkcję.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    lody wegańskie RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    Piotr Gąsiorowski RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.187.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!