Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dyrektor PPL Koral: na rynku lodów jest miejsce dla wielu, ale konsument stał się wymagający

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2017, 11:30
Na polskim rynku lodów jest miejsce dla wielu marek, ale nie wszystkie mogą stać się kluczowymi. Jednocześnie konsumenci są coraz bardziej świadomi, wyedukowani i wymagający – ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.
Dyrektor PPL Koral: na rynku lodów jest miejsce dla wielu, ale konsument stał się wymagający
fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Konkurencja na rynku lodów jest spora zarówno wśród dużych graczy jak i mniejszych, a liczba małych lodziarni rośnie. Polscy producenci muszą też mierzyć się z zagraniczną konkurencją.

A jest się o co bić, bo Polacy konsumują stosunkowo mało lodów – ok. 4 litrów na głowę, podczas gdy np. w USA to ponad 20 litrów, a w Szwecji około 12 litrów.

Dalsza część artykułu (90%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Polish First! 2017-04-28 06:39:54

    To jak to jest z tym Koralem. W artykule plasowany jest na drugim miejscu, a sami siebie na stronie umieszczają na miejscu pierwszym?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!