Dzieci i młodzież podatne na reklamę fast foodów i chipsów
- Autor: Puls Biznesu
- Data: 04-06-2018, 10:42

Eksperci przyjrzeli się 3,3 tys. nastolatków w wieku od 11 do 19 lat. Udowodnili, że obejrzenie dodatkowej reklamy niezdrowego, wysokoprzetworzonego produktu, np. chipsów albo posiłków typu fast food, wiąże się ze zwiększeniem konsumpcji o 350 dodatkowych kalorii, dostarczanych w posiłkach bogatych w sól, cukier i tłuszcz. Korelacja jest dla nich oczywista — karmienie się przekazem reklamowym wiąże się z utrwalaniem nawyków dodawania do codziennej diety śmieciowego jedzenia.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
30 lat temu tłumy na otwarciu McDonald's [ZDJĘCIA]
-
McDonald's w Polsce od 30 lat. Zatrudnia 31 tys osób, ma 500 lokali
-
Biedronka: chipsy Lay’s zniknęły z półek. Negocjacje z producentem trwają już pół roku
-
Burger King w Rosji przejął klientów McDonald's
-
Nie będzie przewróconych łuków. Wujek Wania nie skopiuje McDonald's
-
Kultowa marka chipsów opuszcza Rosję. Jej producent na razie zostaje
-
KFC Smaki Świata powróciły do menu
-
6 trendów, które mogą zdominować rynek wina w 2022 roku
-
Lorenz otworzył właśnie dwie nowe linie produkcyjne chipsów w Rosji
-
Amrest rozpoczął proces zawieszenia działalności w Rosji
komentarze (0)