Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dzieci i młodzież podatne na reklamę fast foodów i chipsów

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 04-06-2018, 10:42
Młode osoby są bardzo podatne na wpływ reklam śmieciowego jedzenia — wynika z badania przeprowadzonego przez Cancer Research UK, na które powołuje się Puls Biznesu.
Dzieci i młodzież podatne na reklamę fast foodów i chipsów
fot. shutterstock

Eksperci przyjrzeli się 3,3 tys. nastolatków w wieku od 11 do 19 lat. Udowodnili, że obejrzenie dodatkowej reklamy niezdrowego, wysokoprzetworzonego produktu, np. chipsów albo posiłków typu fast food, wiąże się ze zwiększeniem konsumpcji o 350 dodatkowych kalorii, dostarczanych w posiłkach bogatych w sól, cukier i tłuszcz. Korelacja jest dla nich oczywista — karmienie się przekazem reklamowym wiąże się z utrwalaniem nawyków dodawania do codziennej diety śmieciowego jedzenia.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!